Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/7567
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОрисенко, О.В.-
dc.contributor.authorНестеренко, М.П.-
dc.contributor.authorВасильєв, О.С.-
dc.contributor.authorРогозін, І.А.-
dc.date.accessioned2020-06-04T06:01:34Z-
dc.date.available2020-06-04T06:01:34Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/7567-
dc.descriptionMathematical model of pressure change in automobile pneumatical tire depending on operating temperature / O.V. Orysenko, M.P. Nesterenko, O.S.Vasyliev, I.A. Rohozin // Academic Journal Series: Industrial Machine Building, Civil Engineering. – 2019. – Vol. 2 (53). – P. 25-29.uk_UA
dc.description.abstractIt has been established that in the process of operation pressure ratings in the tires of many cars differs from those recommended by the production plant. Is leads to performance degradation of tires traveling properties and their loss of life. The pressure excursion from the normative value may be caused either by an error during tire inflation, or by the fact that the difference between the operating temperature and the temperature of the inflating air has not considered. Using mathematical-statistical methods of data processing, there has been deduced the mathematical relationship between pressure in the pneumatical tire at the operating temperature and the required pressure of inflating air into the tire, if the temperatures of inflation and operation differ.uk_UA
dc.description.abstractУстановлено, що в процесі експлуатації значення тиску в шинах багатьох автомобілів відрізняється від рекомендованого заводом-виробником, що призводить до погіршення експлуатаційних характеристик шин та скорочення їхнього ресурсу. Відомо, що відхилення тиску від нормативного значення може бути спричиненим як похибкою при накачуванні шини, так і неврахуванням різниці між температурою експлуатації та температурою повітря, що закачується. Для проведення дослідження виділено найбільш значуші фактори, які впливають на значення тиску в пневматичній шині, що дозволило скласти рівняння регресії, котре описує явище. Доведено адекватність моделі через визначення похибки та перевірку критеріїв. За допомогою математико-статистичних методів оброки даних виведено математичну залежність між тиском у пневматичній шині при температурі експлуатації та необхідним тиском закачування повітря в шину, якщо температури накачування та експлуатації відрізняються. Отже, отримано математичну залежність, яка дозволяє при відомих температурі в приміщенні, де здійснюється накачування, температурі навколишнього середовища, де буде експлуатуватися шина, та рекомендованому заводом-виробником тиску в шині автомобіля визначити необхідний тиск закачування повітря. Практичним використанням результатів дослідження є значення необхідного тиску накачування залежно від температур.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherНаціональний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"uk_UA
dc.subjectpneumatical tireuk_UA
dc.subjectinflation pressureuk_UA
dc.subjectthree-level planuk_UA
dc.subjectplanning matrixuk_UA
dc.subjectmathematical modeluk_UA
dc.subjectпневматична шинаuk_UA
dc.subjectтиск накачуванняuk_UA
dc.subjectтрирівневий планuk_UA
dc.subjectматриця плануванняuk_UA
dc.subjectматематична модельuk_UA
dc.titleMathematical model of pressure change in automobile pneumatical tire depending on operating temperature = Математична модель зміни тиску в автомобільній пневматичній шині залежно від температури експлуатаціїuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc629.3.027.5-
Розташовується у зібраннях:Кафедра галузевого машинобудування та мехатроніки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2-53-4 ОрисенкоНестеренкоВасильєвРогозін.pdf616.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.