Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/7190
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСаєнко, Л.В.-
dc.contributor.authorРуденко, І.М.-
dc.contributor.authorРуденко, С.І.-
dc.date.accessioned2020-05-07T08:11:10Z-
dc.date.available2020-05-07T08:11:10Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/7190-
dc.descriptionRudenko I.M. Electronic portfolios as a method of student’s academic achievements assessment / I.M. Rudenko, S.I. Rudenko, L.V. Saienko // Молодий вчений. – 2019. – № 5.1 (69.1). – С. 181-184.uk_UA
dc.description.abstractThe concept of developing e-portfolios is based on the fact that the reflective practice of creating portfolios enables students to document and track their learning; develop an integrated, coherent picture of their learning experiences; and enhance their self-understanding. This process enables the students to plan and proceed towards their future goals and allow them to showcase their skills and knowledge to prospective employers and research supervisors. An assessment tool has been developed and implemented for assessment of learning in the design and development of evidence based e-portfolios. These portfolios included students' skills and competencies in formal and non formal settings as well as their informal learning. Students can evaluate their own learning and therefore, are better prepared to pursue their future career goals. Findings of this study suggest that design and development e-portfolios provide an appropriate platform for integrative learning where students can visualize the links between the different concepts learnt throughout their course of study and beyond.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто концепцію розробки електронних портфоліо, яка базується на тому, що рефлексивна практика створення портфоліо дозволяє студентам документувати та відстежувати своє академічне навчання, розробити інтегровану, цілісну картину свого досвіду навчання та підвищити її саморозуміння. Цей процес дає змогу студентам планувати і досягати своїх майбутніх цілей, дозволяти продемонструвати свої навички та знання потенційним роботодавцям. Висвітлено інструментарій створення епортфоліо на базі хмарних сервісів. Підбірку хмарних сервісів здійснено з урахуванням забезпечення ними достатнього функціоналу для розміщення онлайн-портфоліо та найбільш ефективної презентації власних досягнень. Результати дослідження показують, що електронні портфоліо забезпечують платформу для інтегративного навчання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherГельветика, м. Херсонuk_UA
dc.subjectelectronic portfoliosuk_UA
dc.subjecte-Portfoliosuk_UA
dc.subjectreflectionuk_UA
dc.subjectdeep learninguk_UA
dc.subjectconstructivismuk_UA
dc.subjectassessmentuk_UA
dc.subjectелектронні портфоліоuk_UA
dc.subjectсамопрезентаціяuk_UA
dc.subjectпрофесійні якостіuk_UA
dc.subjectконструктивізмuk_UA
dc.subjectоцінюванняuk_UA
dc.titleElectronic portfolios as a method of student’s academic achievements assessment = Електронне портфоліо як інструмент оцінювання академічних досягненень студентівuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc371.134:004-
Розташовується у зібраннях:Кафедра германської філології та перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Саєнко_5.1_69.1_2019.pdfстаття237.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.