Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/7190
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Саєнко, Л.В. | - |
dc.contributor.author | Руденко, І.М. | - |
dc.contributor.author | Руденко, С.І. | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-07T08:11:10Z | - |
dc.date.available | 2020-05-07T08:11:10Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/7190 | - |
dc.description | Rudenko I.M. Electronic portfolios as a method of student’s academic achievements assessment / I.M. Rudenko, S.I. Rudenko, L.V. Saienko // Молодий вчений. – 2019. – № 5.1 (69.1). – С. 181-184. | uk_UA |
dc.description.abstract | The concept of developing e-portfolios is based on the fact that the reflective practice of creating portfolios enables students to document and track their learning; develop an integrated, coherent picture of their learning experiences; and enhance their self-understanding. This process enables the students to plan and proceed towards their future goals and allow them to showcase their skills and knowledge to prospective employers and research supervisors. An assessment tool has been developed and implemented for assessment of learning in the design and development of evidence based e-portfolios. These portfolios included students' skills and competencies in formal and non formal settings as well as their informal learning. Students can evaluate their own learning and therefore, are better prepared to pursue their future career goals. Findings of this study suggest that design and development e-portfolios provide an appropriate platform for integrative learning where students can visualize the links between the different concepts learnt throughout their course of study and beyond. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглянуто концепцію розробки електронних портфоліо, яка базується на тому, що рефлексивна практика створення портфоліо дозволяє студентам документувати та відстежувати своє академічне навчання, розробити інтегровану, цілісну картину свого досвіду навчання та підвищити її саморозуміння. Цей процес дає змогу студентам планувати і досягати своїх майбутніх цілей, дозволяти продемонструвати свої навички та знання потенційним роботодавцям. Висвітлено інструментарій створення епортфоліо на базі хмарних сервісів. Підбірку хмарних сервісів здійснено з урахуванням забезпечення ними достатнього функціоналу для розміщення онлайн-портфоліо та найбільш ефективної презентації власних досягнень. Результати дослідження показують, що електронні портфоліо забезпечують платформу для інтегративного навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Гельветика, м. Херсон | uk_UA |
dc.subject | electronic portfolios | uk_UA |
dc.subject | e-Portfolios | uk_UA |
dc.subject | reflection | uk_UA |
dc.subject | deep learning | uk_UA |
dc.subject | constructivism | uk_UA |
dc.subject | assessment | uk_UA |
dc.subject | електронні портфоліо | uk_UA |
dc.subject | самопрезентація | uk_UA |
dc.subject | професійні якості | uk_UA |
dc.subject | конструктивізм | uk_UA |
dc.subject | оцінювання | uk_UA |
dc.title | Electronic portfolios as a method of student’s academic achievements assessment = Електронне портфоліо як інструмент оцінювання академічних досягненень студентів | uk_UA |
dc.type | Наукові статті | uk_UA |
dc.identifier.udc | 371.134:004 | - |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра германської філології та перекладу |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Саєнко_5.1_69.1_2019.pdf | стаття | 237.52 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.