Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/7086
Назва: Спілкування як умова розвитку самосвідомості дітей дошкільного віку
Автори: Атаманчук, Н.М.
Пасічніченко, А.В.
Тематичні ключові слова: спілкування
розвиток
самосвідомість
дошкільник
Дата публікації: 2016
Видавництво: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Анотація: У статті розглянуто проблему розвитку самосвідомості та спілкування дошкільників. Наголошується, що спілкування з дорослими і ровесниками для дітей дошкільного віку є тією практикою взаємовідносин з іншими людьми, яка формує їхню самосвідомість.
Бібліографічний опис: Атаманчук Н.М. Спілкування як умова розвитку самосвідомості дітей дошкільного віку / Н.М. Атаманчук, А.В. Пасічніченко // Проблеми сучасної філології: лінгвістика, літературознавство, лінгводидактика : зб. наук. пр., присвяч. 25-річчю каф. філолог. дисц. – Полтава : ПНПУ, 2016. – Вип. 9. – С. 8-11.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/7086
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Спілкування_2016.pdfтези421.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.