Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/7086
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Атаманчук, Н.М. | - |
dc.contributor.author | Пасічніченко, А.В. | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-24T08:34:30Z | - |
dc.date.available | 2020-04-24T08:34:30Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/7086 | - |
dc.description | Атаманчук Н.М. Спілкування як умова розвитку самосвідомості дітей дошкільного віку / Н.М. Атаманчук, А.В. Пасічніченко // Проблеми сучасної філології: лінгвістика, літературознавство, лінгводидактика : зб. наук. пр., присвяч. 25-річчю каф. філолог. дисц. – Полтава : ПНПУ, 2016. – Вип. 9. – С. 8-11. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглянуто проблему розвитку самосвідомості та спілкування дошкільників. Наголошується, що спілкування з дорослими і ровесниками для дітей дошкільного віку є тією практикою взаємовідносин з іншими людьми, яка формує їхню самосвідомість. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка | uk_UA |
dc.subject | спілкування | uk_UA |
dc.subject | розвиток | uk_UA |
dc.subject | самосвідомість | uk_UA |
dc.subject | дошкільник | uk_UA |
dc.title | Спілкування як умова розвитку самосвідомості дітей дошкільного віку | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.identifier.udc | 159.923.2 – 053.4:316.454.52 | - |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології та педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Спілкування_2016.pdf | тези | 421.52 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.