Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/7086
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАтаманчук, Н.М.-
dc.contributor.authorПасічніченко, А.В.-
dc.date.accessioned2020-04-24T08:34:30Z-
dc.date.available2020-04-24T08:34:30Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/7086-
dc.descriptionАтаманчук Н.М. Спілкування як умова розвитку самосвідомості дітей дошкільного віку / Н.М. Атаманчук, А.В. Пасічніченко // Проблеми сучасної філології: лінгвістика, літературознавство, лінгводидактика : зб. наук. пр., присвяч. 25-річчю каф. філолог. дисц. – Полтава : ПНПУ, 2016. – Вип. 9. – С. 8-11.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему розвитку самосвідомості та спілкування дошкільників. Наголошується, що спілкування з дорослими і ровесниками для дітей дошкільного віку є тією практикою взаємовідносин з іншими людьми, яка формує їхню самосвідомість.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленкаuk_UA
dc.subjectспілкуванняuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectсамосвідомістьuk_UA
dc.subjectдошкільникuk_UA
dc.titleСпілкування як умова розвитку самосвідомості дітей дошкільного вікуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc159.923.2 – 053.4:316.454.52-
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Спілкування_2016.pdfтези421.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.