Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/7079
Назва: Психологічна готовність дітей з особливими потребами до школи в умовах інклюзивної освіти
Автори: Атаманчук, Н.М.
Тематичні ключові слова: інклюзивна освіта
діти з особливими потребами
психологічна готовність
особистісна готовність
Дата публікації: 2014
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, м. Одеса
Анотація: Демократичні зміни України у суспільному житті зумовили нове бачення, розуміння та переоцінку багатьох сталих положень. Прогресивна освітня політика сьогодення визначає соціальну інтеграцію дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітній простір шляхом створення та функціонування закладів освіти інклюзивного типу.
Бібліографічний опис: Атаманчук Н.М. Психологічна готовність дітей з особливими потребами до школи в умовах інклюзивної освіти / Н.М. Атаманчук // Наука і освіта. – Одеса : Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського, 2014. – №6 / СХХІІІ. – С.11-16.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/7079
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Атаманчук_Психол_готовність.pdfСтаття191.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.