Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/7079
Назва: | Психологічна готовність дітей з особливими потребами до школи в умовах інклюзивної освіти |
Автори: | Атаманчук, Н.М. |
Тематичні ключові слова: | інклюзивна освіта діти з особливими потребами психологічна готовність особистісна готовність |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, м. Одеса |
Анотація: | Демократичні зміни України у суспільному житті зумовили нове бачення, розуміння та переоцінку багатьох сталих положень. Прогресивна освітня політика сьогодення визначає соціальну інтеграцію дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітній простір шляхом створення та функціонування закладів освіти інклюзивного типу. |
Бібліографічний опис: | Атаманчук Н.М. Психологічна готовність дітей з особливими потребами до школи в умовах інклюзивної освіти / Н.М. Атаманчук // Наука і освіта. – Одеса : Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського, 2014. – №6 / СХХІІІ. – С.11-16. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/7079 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології та педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Атаманчук_Психол_готовність.pdf | Стаття | 191.95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.