Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/7079
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАтаманчук, Н.М.-
dc.date.accessioned2020-04-23T18:33:58Z-
dc.date.available2020-04-23T18:33:58Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/7079-
dc.descriptionАтаманчук Н.М. Психологічна готовність дітей з особливими потребами до школи в умовах інклюзивної освіти / Н.М. Атаманчук // Наука і освіта. – Одеса : Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського, 2014. – №6 / СХХІІІ. – С.11-16.uk_UA
dc.description.abstractДемократичні зміни України у суспільному житті зумовили нове бачення, розуміння та переоцінку багатьох сталих положень. Прогресивна освітня політика сьогодення визначає соціальну інтеграцію дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітній простір шляхом створення та функціонування закладів освіти інклюзивного типу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, м. Одесаuk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectдіти з особливими потребамиuk_UA
dc.subjectпсихологічна готовністьuk_UA
dc.subjectособистісна готовністьuk_UA
dc.titleПсихологічна готовність дітей з особливими потребами до школи в умовах інклюзивної освітиuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc159.922.72 – 053.4: 376 – 056.26-
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Атаманчук_Психол_готовність.pdfСтаття191.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.