Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/7078
Назва: Особливості самооцінки обдарованих школярів шестирічного віку
Автори: Атаманчук, Н.М.
Тематичні ключові слова: самооцінка
обдарованість
обдаровані діти
Я-концепція
Дата публікації: 2016
Видавництво: Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського
Анотація: Характер особистісних проблем обдарованої дитини багато в чому визначається особливостями її самооцінки. Відомо, що пізнання людиною самої себе пов’язано з пізнанням інших людей. Самооцінка складається у процесі діяльності дитини в системі взаємовідносин з іншими людьми.
Бібліографічний опис: Атаманчук Н.М. Особливості самооцінки обдарованих школярів шестирічного віку / Н.М. Атаманчук // Психолого-педагогічні проблеми розвитку особистості : кол. моногр. – Кременчук : КрНУ, 2016. – С. 219-233.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/7078
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Атаманчук_Особл_самооцінки.pdfСтаття198.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.