Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/7078
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАтаманчук, Н.М.-
dc.date.accessioned2020-04-23T18:26:02Z-
dc.date.available2020-04-23T18:26:02Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/7078-
dc.descriptionАтаманчук Н.М. Особливості самооцінки обдарованих школярів шестирічного віку / Н.М. Атаманчук // Психолого-педагогічні проблеми розвитку особистості : кол. моногр. – Кременчук : КрНУ, 2016. – С. 219-233.uk_UA
dc.description.abstractХарактер особистісних проблем обдарованої дитини багато в чому визначається особливостями її самооцінки. Відомо, що пізнання людиною самої себе пов’язано з пізнанням інших людей. Самооцінка складається у процесі діяльності дитини в системі взаємовідносин з іншими людьми.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКременчуцький національний університет імені Михайла Остроградськогоuk_UA
dc.subjectсамооцінкаuk_UA
dc.subjectобдарованістьuk_UA
dc.subjectобдаровані дітиuk_UA
dc.subjectЯ-концепціяuk_UA
dc.titleОсобливості самооцінки обдарованих школярів шестирічного вікуuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Атаманчук_Особл_самооцінки.pdfСтаття198.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.