Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/7009
Назва: Педагогіка партнерства в авангарді суспільних змін
Автори: Яланська, С.П.
Тематичні ключові слова: педагогіка партнерства
психологія партнерської взаємодії
нова українська школа
толерантність
педагогічне мислення
педагогічна активність
педагогічна творчість
Дата публікації: 2017
Видавництво: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Анотація: Стаття присвячена проблемі педагогіки партнерства в умовах нової української школи. Представлено програму розвитку толерантності, що спрямована на: створення толерантного середовища, партнерської взаємодії між учителем, учнем та батьками, мотивацію до творчої самореалізації, доброзичливого, терпимого ставлення до оточуючих, взаєморозуміння та взаємодопомоги; розвиток позитивного мислення; розкриття здібностей і можливостей особистості в освітньому середовищі. Розкрито психологічні особливості розвитку педагогічної творчості, що сприяють реалізації завдань педагогіки партнерства.
Бібліографічний опис: Яланська С.П. Педагогіка партнерства в авангарді суспільних змін / С.П. Яланська // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць. – Полтава : ПНПУ, 2017. – Вип. 19. – С. 380-384.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/7009
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Педагогіка партн_2017.pdfСтаття272.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.