Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/7009
Назва: | Педагогіка партнерства в авангарді суспільних змін |
Автори: | Яланська, С.П. |
Тематичні ключові слова: | педагогіка партнерства психологія партнерської взаємодії нова українська школа толерантність педагогічне мислення педагогічна активність педагогічна творчість |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Анотація: | Стаття присвячена проблемі педагогіки партнерства в умовах нової української школи. Представлено програму розвитку толерантності, що спрямована на: створення толерантного середовища, партнерської взаємодії між учителем, учнем та батьками, мотивацію до творчої самореалізації, доброзичливого, терпимого ставлення до оточуючих, взаєморозуміння та взаємодопомоги; розвиток позитивного мислення; розкриття здібностей і можливостей особистості в освітньому середовищі. Розкрито психологічні особливості розвитку педагогічної творчості, що сприяють реалізації завдань педагогіки партнерства. |
Бібліографічний опис: | Яланська С.П. Педагогіка партнерства в авангарді суспільних змін / С.П. Яланська // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць. – Полтава : ПНПУ, 2017. – Вип. 19. – С. 380-384. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/7009 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології та педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Педагогіка партн_2017.pdf | Стаття | 272.8 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.