Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/7009
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯланська, С.П.-
dc.date.accessioned2020-04-15T10:58:55Z-
dc.date.available2020-04-15T10:58:55Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/7009-
dc.descriptionЯланська С.П. Педагогіка партнерства в авангарді суспільних змін / С.П. Яланська // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць. – Полтава : ПНПУ, 2017. – Вип. 19. – С. 380-384.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі педагогіки партнерства в умовах нової української школи. Представлено програму розвитку толерантності, що спрямована на: створення толерантного середовища, партнерської взаємодії між учителем, учнем та батьками, мотивацію до творчої самореалізації, доброзичливого, терпимого ставлення до оточуючих, взаєморозуміння та взаємодопомоги; розвиток позитивного мислення; розкриття здібностей і можливостей особистості в освітньому середовищі. Розкрито психологічні особливості розвитку педагогічної творчості, що сприяють реалізації завдань педагогіки партнерства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленкаuk_UA
dc.subjectпедагогіка партнерстваuk_UA
dc.subjectпсихологія партнерської взаємодіїuk_UA
dc.subjectнова українська школаuk_UA
dc.subjectтолерантністьuk_UA
dc.subjectпедагогічне мисленняuk_UA
dc.subjectпедагогічна активністьuk_UA
dc.subjectпедагогічна творчістьuk_UA
dc.titleПедагогіка партнерства в авангарді суспільних змінuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc159.923.2:373-
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Педагогіка партн_2017.pdfСтаття272.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.