Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/7001
Назва: | Professional pedagogical approaches to youth aggression in inclusive-education settings = Розв’язання проблеми прояву агресії, інтолерантності молоді в умовах інклюзивної освіти як показник професійної компетентності педагога |
Автори: | Яланська, С.П. Когут, І.В. |
Тематичні ключові слова: | aggression tolerance empathy arttherapeutic means psychological and pedagogical means training aids агресія толерантність емпатія арт-терапевтичні засоби психолого-педагогічні засоби тренінгові засоби |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Hameln: InterGING |
Анотація: | Today, the problem of aggression in society is extremely acute, especially among youth in inclusive education settings. This article is devoted to the psychological and pedagogical problem of studen t and youth aggression, a problem currently faced bypedagogical workers. The article also focuses on the possibility of averting student aggression in inclusive environments through art therapy and other psychological and pedagogical and training tools. The purpose of the paper is to reveal solutions to the problem of aggression in
the inclusive education setting, which is an indicator of the professional competence of pedagogical workers and a determination of the main art-therapeutic, psychological, and pedagogical means of tolerance development for students. To accomplish this goal, this paper uses the theoretical research methods of theoretical analysis, synthesis, abstraction, comparison, generalization, systematization, as well as the
empirical research methods of questionnaires and statistics. The findings suggest that it is necessary to implement student tolerance development programs in order to avoid personality aggression. An integral part of effective tolerance development programs in both general and higher education is art therapy, along with psycho-pedagogical and training materials. На сьогодні проблема прояву агресії, інтолерантності в суспільстві є надзвичайно гострою. Особливою мірою це стосується молодого покоління в умовах інклюзивної освіти. Стаття присвячена актуальній психолого-педагогічній проблемі, яка постає перед педагогічними працівниками – прояву агресії учнівської, студентської молоді, та можливостей використання арт-терапевтичних, психолого-педагогічних засобів для її уникнення в інклюзивному середовищі. Мета статті полягає у розкритті шляхів розв’язання проблеми прояву агресії в умовах інклюзивної освіти, що є показником професійної компетентності педагогічних працівників, та визначенні основних арт-терапевтичних, психолого-педагогічних засобів розвитку толерантності учнівської та студентської молоді. Для реалізації поставленої мети було використано комплекс методів дослідження, зокрема, теоретичні: теоретичний аналіз, синтез, абстрагування, порівняння, узагальнення, систематизація; емпіричні: анкетування; статистичні. Обґрунтовано необхідність упровадження програми розвитку толерантності учнів, студентів, що спрямована на розв’язання проблеми прояву агресії особистості. Важливою для ефективного впровадження програми є інтеграція арт-терапевтичних, психолого-педагогічних, тренінгових засобів у навчально-виховному процесі загальноосвітньої та вищої школи. |
Бібліографічний опис: | Yalanska S.P. Professional pedagogical approaches to youth aggression in inclusive-education settings / S.P. Yalanska, I.V. Kohut // Professional development of the teacher in the light of European integration processes : coll. monograph. – Hameln : InterGING, 2019. – P. 120-139. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/7001 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології та педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Моногр_2019_6_Когут.pdf | частина монографії | 826.73 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.