Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/7001
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯланська, С.П.-
dc.contributor.authorКогут, І.В.-
dc.date.accessioned2020-04-15T07:23:26Z-
dc.date.available2020-04-15T07:23:26Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/7001-
dc.descriptionYalanska S.P. Professional pedagogical approaches to youth aggression in inclusive-education settings / S.P. Yalanska, I.V. Kohut // Professional development of the teacher in the light of European integration processes : coll. monograph. – Hameln : InterGING, 2019. – P. 120-139.uk_UA
dc.description.abstractToday, the problem of aggression in society is extremely acute, especially among youth in inclusive education settings. This article is devoted to the psychological and pedagogical problem of studen t and youth aggression, a problem currently faced bypedagogical workers. The article also focuses on the possibility of averting student aggression in inclusive environments through art therapy and other psychological and pedagogical and training tools. The purpose of the paper is to reveal solutions to the problem of aggression in the inclusive education setting, which is an indicator of the professional competence of pedagogical workers and a determination of the main art-therapeutic, psychological, and pedagogical means of tolerance development for students. To accomplish this goal, this paper uses the theoretical research methods of theoretical analysis, synthesis, abstraction, comparison, generalization, systematization, as well as the empirical research methods of questionnaires and statistics. The findings suggest that it is necessary to implement student tolerance development programs in order to avoid personality aggression. An integral part of effective tolerance development programs in both general and higher education is art therapy, along with psycho-pedagogical and training materials.uk_UA
dc.description.abstractНа сьогодні проблема прояву агресії, інтолерантності в суспільстві є надзвичайно гострою. Особливою мірою це стосується молодого покоління в умовах інклюзивної освіти. Стаття присвячена актуальній психолого-педагогічній проблемі, яка постає перед педагогічними працівниками – прояву агресії учнівської, студентської молоді, та можливостей використання арт-терапевтичних, психолого-педагогічних засобів для її уникнення в інклюзивному середовищі. Мета статті полягає у розкритті шляхів розв’язання проблеми прояву агресії в умовах інклюзивної освіти, що є показником професійної компетентності педагогічних працівників, та визначенні основних арт-терапевтичних, психолого-педагогічних засобів розвитку толерантності учнівської та студентської молоді. Для реалізації поставленої мети було використано комплекс методів дослідження, зокрема, теоретичні: теоретичний аналіз, синтез, абстрагування, порівняння, узагальнення, систематизація; емпіричні: анкетування; статистичні. Обґрунтовано необхідність упровадження програми розвитку толерантності учнів, студентів, що спрямована на розв’язання проблеми прояву агресії особистості. Важливою для ефективного впровадження програми є інтеграція арт-терапевтичних, психолого-педагогічних, тренінгових засобів у навчально-виховному процесі загальноосвітньої та вищої школи.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherHameln: InterGINGuk_UA
dc.subjectaggressionuk_UA
dc.subjecttoleranceuk_UA
dc.subjectempathyuk_UA
dc.subjectarttherapeutic meansuk_UA
dc.subjectpsychological and pedagogical meansuk_UA
dc.subjecttraining aidsuk_UA
dc.subjectагресіяuk_UA
dc.subjectтолерантністьuk_UA
dc.subjectемпатіяuk_UA
dc.subjectарт-терапевтичні засобиuk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогічні засобиuk_UA
dc.subjectтренінгові засобиuk_UA
dc.titleProfessional pedagogical approaches to youth aggression in inclusive-education settings = Розв’язання проблеми прояву агресії, інтолерантності молоді в умовах інклюзивної освіти як показник професійної компетентності педагогаuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Моногр_2019_6_Когут.pdfчастина монографії826.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.