Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6994
Назва: Випереджальний розвиток навчально-пізнавальних інтересів учнів як вирішальна умова успішного навчання
Автори: Яланська, С.П.
Лутфуллін, В.С.
Тематичні ключові слова: навчально-пізнавальні інтереси учнів
читацькі інтереси учнів
інтерес до знань
випереджальний розвиток
навчальне перевантаження учнів
структурування навчального матеріалу
Дата публікації: 2014
Видавництво: Миколаївський державний університет імені В.О. Сухомлинського
Анотація: У статті обґрунтовується необхідність об’єднаних зусиль учителів усіх предметів у вирішенні проблем розвитку навчально-пізнавальних і читацьких інтересів школярів; на основі узагальнення педагогічної спадщини Я. А. Коменського, Дж. Локка, Ж. Руссо та інших видатних педагогів формулюється принцип випереджального розвитку пізнавальних інтересів учнів, реалізація котрого є найнеобхіднішою умовою успішного навчання. Розвиток інтересів учнів розглядається з урахуванням їх вікових та індивідуально-психологічних особливостей, у взаємозв’язку з практичним вирішенням проблеми усунення навчальних перевантажень шляхом концентрації уваги вчителя на глибокому засвоєнні школярами головних компонентів змісту навчальних предметів.
Бібліографічний опис: Яланська С.П. Випереджальний розвиток навчально-пізнавальних інтересів учнів як вирішальна умова успішного навчання // С.П. Яланська, В.С. Лутфуллін // Науковий вісник Миколаїв. нац. ун-ту ім. В.О. Сухомлинського. Серія: Психологічні науки. – 2014. – Вип. 2.13 (109). – С. 274-279.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6994
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ял_Лутф_2014_2.13_49.pdfСтаття301.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.