Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6994
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯланська, С.П.-
dc.contributor.authorЛутфуллін, В.С.-
dc.date.accessioned2020-04-14T18:24:48Z-
dc.date.available2020-04-14T18:24:48Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6994-
dc.descriptionЯланська С.П. Випереджальний розвиток навчально-пізнавальних інтересів учнів як вирішальна умова успішного навчання // С.П. Яланська, В.С. Лутфуллін // Науковий вісник Миколаїв. нац. ун-ту ім. В.О. Сухомлинського. Серія: Психологічні науки. – 2014. – Вип. 2.13 (109). – С. 274-279.uk_UA
dc.description.abstractУ статті обґрунтовується необхідність об’єднаних зусиль учителів усіх предметів у вирішенні проблем розвитку навчально-пізнавальних і читацьких інтересів школярів; на основі узагальнення педагогічної спадщини Я. А. Коменського, Дж. Локка, Ж. Руссо та інших видатних педагогів формулюється принцип випереджального розвитку пізнавальних інтересів учнів, реалізація котрого є найнеобхіднішою умовою успішного навчання. Розвиток інтересів учнів розглядається з урахуванням їх вікових та індивідуально-психологічних особливостей, у взаємозв’язку з практичним вирішенням проблеми усунення навчальних перевантажень шляхом концентрації уваги вчителя на глибокому засвоєнні школярами головних компонентів змісту навчальних предметів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherМиколаївський державний університет імені В.О. Сухомлинськогоuk_UA
dc.subjectнавчально-пізнавальні інтереси учнівuk_UA
dc.subjectчитацькі інтереси учнівuk_UA
dc.subjectінтерес до знаньuk_UA
dc.subjectвипереджальний розвитокuk_UA
dc.subjectнавчальне перевантаження учнівuk_UA
dc.subjectструктурування навчального матеріалуuk_UA
dc.titleВипереджальний розвиток навчально-пізнавальних інтересів учнів як вирішальна умова успішного навчанняuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc153.923:37.091.33-
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ял_Лутф_2014_2.13_49.pdfСтаття301.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.