Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6968
Назва: Поєднання традиційних та інноваційних методів організації навчального процесу: гендерний аспект
Автори: Клевака, Л.П.
Гришко, О.І.
Тематичні ключові слова: жіноча освіта
жіночі навчальні заклади
методи навчання
традиції та інновації
інноваційне навчання
регіональна освіта
Полтавська губернія
Україна
Дата публікації: 2017
Видавництво: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація: У статті розглядаються поняття «методи навчання», класифікація методів навчання. Обґрунтовується необхідність вивчення організації навчання у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. виходячи з того, що цей період характеризується реформаторськими змінами та перетвореннями в галузі жіночої освіти, активним розвитком та становленням середніх жіночих навчальних закладів. Аналізуються методи організації навчання, які існували у середньоосвітніх жіночих навчальних закладах Полтавської губернії: словесні, наочні, практичні. Висвітлюється сучасне впровадження в Україні та світі гендерного підходу до навчання. Описуються видозміни освітнього процесу залежно від статі, визначенні видатним вченим і педагогом П. Каптерев. Наводяться дані про ланку сучасних українських жіночих навчальних закладів різних рівнів і типів. Визначається поняття «педагогічна інноватика». Описується особливості використання інноваційних методів навчання – індивідуалізації та кооперації – в закладах, які працюють згідно гендерного підходу.
Бібліографічний опис: Гришко О.І. Поєднання традиційних та інноваційних методів організації навчального процесу: гендерний аспект / Л.П. Клевака, О.І. Гришко // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. – Х. : ХНПУ, 2017. – Вип. 57. – С. 43-53.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6968
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Клевака Л.П. 6.pdfСтаття388.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.