Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6968
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Клевака, Л.П. | - |
dc.contributor.author | Гришко, О.І. | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-12T19:07:10Z | - |
dc.date.available | 2020-04-12T19:07:10Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6968 | - |
dc.description | Гришко О.І. Поєднання традиційних та інноваційних методів організації навчального процесу: гендерний аспект / Л.П. Клевака, О.І. Гришко // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. – Х. : ХНПУ, 2017. – Вип. 57. – С. 43-53. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглядаються поняття «методи навчання», класифікація методів навчання. Обґрунтовується необхідність вивчення організації навчання у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. виходячи з того, що цей період характеризується реформаторськими змінами та перетвореннями в галузі жіночої освіти, активним розвитком та становленням середніх жіночих навчальних закладів. Аналізуються методи організації навчання, які існували у середньоосвітніх жіночих навчальних закладах Полтавської губернії: словесні, наочні, практичні. Висвітлюється сучасне впровадження в Україні та світі гендерного підходу до навчання. Описуються видозміни освітнього процесу залежно від статі, визначенні видатним вченим і педагогом П. Каптерев. Наводяться дані про ланку сучасних українських жіночих навчальних закладів різних рівнів і типів. Визначається поняття «педагогічна інноватика». Описується особливості використання інноваційних методів навчання – індивідуалізації та кооперації – в закладах, які працюють згідно гендерного підходу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди | uk_UA |
dc.subject | жіноча освіта | uk_UA |
dc.subject | жіночі навчальні заклади | uk_UA |
dc.subject | методи навчання | uk_UA |
dc.subject | традиції та інновації | uk_UA |
dc.subject | інноваційне навчання | uk_UA |
dc.subject | регіональна освіта | uk_UA |
dc.subject | Полтавська губернія | uk_UA |
dc.subject | Україна | uk_UA |
dc.title | Поєднання традиційних та інноваційних методів організації навчального процесу: гендерний аспект | uk_UA |
dc.type | Наукові статті | uk_UA |
dc.identifier.udc | 37.091.33:361.346.2 | - |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології та педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Клевака Л.П. 6.pdf | Стаття | 388.79 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.