Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6968
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКлевака, Л.П.-
dc.contributor.authorГришко, О.І.-
dc.date.accessioned2020-04-12T19:07:10Z-
dc.date.available2020-04-12T19:07:10Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6968-
dc.descriptionГришко О.І. Поєднання традиційних та інноваційних методів організації навчального процесу: гендерний аспект / Л.П. Клевака, О.І. Гришко // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. – Х. : ХНПУ, 2017. – Вип. 57. – С. 43-53.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядаються поняття «методи навчання», класифікація методів навчання. Обґрунтовується необхідність вивчення організації навчання у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. виходячи з того, що цей період характеризується реформаторськими змінами та перетвореннями в галузі жіночої освіти, активним розвитком та становленням середніх жіночих навчальних закладів. Аналізуються методи організації навчання, які існували у середньоосвітніх жіночих навчальних закладах Полтавської губернії: словесні, наочні, практичні. Висвітлюється сучасне впровадження в Україні та світі гендерного підходу до навчання. Описуються видозміни освітнього процесу залежно від статі, визначенні видатним вченим і педагогом П. Каптерев. Наводяться дані про ланку сучасних українських жіночих навчальних закладів різних рівнів і типів. Визначається поняття «педагогічна інноватика». Описується особливості використання інноваційних методів навчання – індивідуалізації та кооперації – в закладах, які працюють згідно гендерного підходу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХарківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковородиuk_UA
dc.subjectжіноча освітаuk_UA
dc.subjectжіночі навчальні закладиuk_UA
dc.subjectметоди навчанняuk_UA
dc.subjectтрадиції та інноваціїuk_UA
dc.subjectінноваційне навчанняuk_UA
dc.subjectрегіональна освітаuk_UA
dc.subjectПолтавська губерніяuk_UA
dc.subjectУкраїнаuk_UA
dc.titleПоєднання традиційних та інноваційних методів організації навчального процесу: гендерний аспектuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc37.091.33:361.346.2-
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Клевака Л.П. 6.pdfСтаття388.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.