Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6963
Назва: Аналіз змісту понять «навичка» і «вміння» в психолого-педагогічній літературі
Автори: Клевака, Л.П.
Гришко, О.І.
Тематичні ключові слова: навичка
вміння
підготовка особистості
життєва компетентність дитини
Дата публікації: 2018
Видавництво: Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький
Анотація: У психолого-педагогічній літературі детально розглядається розмежування понять «навичка» та «вміння». Останніми роками в Україні набуває все більшу значущість реформування системи освіти. Відбувається перехід від знаннєвої до компетентнісно орієнтованої підготовки особистості. Сучасні дослідники вважають, що знання, вміння та навички є компонентами компетентності школяра. Перспективи подальших наукових досліджень полягають у визначенні шляхів формування життєвої компетентності дитини, враховуючи теоретичні та методичні аспекти трактування понять «уміння» та «навички» у психолого-педагогічній літературі.
Бібліографічний опис: Гришко О.І. Аналіз змісту понять «навичка» і «вміння» в психолого-педагогічній літературі / О.І. Гришко, Л.П. Клевака // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. – Кропивницький : ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018. – Вип. 173. – С. 103-106.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6963
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Клевака 22.pdfСтаття725.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.