Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6963
Назва: | Аналіз змісту понять «навичка» і «вміння» в психолого-педагогічній літературі |
Автори: | Клевака, Л.П. Гришко, О.І. |
Тематичні ключові слова: | навичка вміння підготовка особистості життєва компетентність дитини |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький |
Анотація: | У психолого-педагогічній літературі детально розглядається розмежування понять «навичка» та «вміння». Останніми роками в Україні набуває все більшу значущість реформування системи освіти. Відбувається перехід від знаннєвої до компетентнісно орієнтованої підготовки особистості. Сучасні дослідники вважають, що знання, вміння та навички є компонентами компетентності школяра. Перспективи подальших наукових досліджень полягають у визначенні шляхів формування життєвої компетентності дитини, враховуючи теоретичні та методичні аспекти трактування понять «уміння» та «навички» у психолого-педагогічній літературі. |
Бібліографічний опис: | Гришко О.І. Аналіз змісту понять «навичка» і «вміння» в психолого-педагогічній літературі / О.І. Гришко, Л.П. Клевака // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. – Кропивницький : ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018. – Вип. 173. – С. 103-106. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6963 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології та педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Клевака 22.pdf | Стаття | 725.94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.