Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6963
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКлевака, Л.П.-
dc.contributor.authorГришко, О.І.-
dc.date.accessioned2020-04-12T13:02:50Z-
dc.date.available2020-04-12T13:02:50Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6963-
dc.descriptionГришко О.І. Аналіз змісту понять «навичка» і «вміння» в психолого-педагогічній літературі / О.І. Гришко, Л.П. Клевака // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. – Кропивницький : ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018. – Вип. 173. – С. 103-106.uk_UA
dc.description.abstractУ психолого-педагогічній літературі детально розглядається розмежування понять «навичка» та «вміння». Останніми роками в Україні набуває все більшу значущість реформування системи освіти. Відбувається перехід від знаннєвої до компетентнісно орієнтованої підготовки особистості. Сучасні дослідники вважають, що знання, вміння та навички є компонентами компетентності школяра. Перспективи подальших наукових досліджень полягають у визначенні шляхів формування життєвої компетентності дитини, враховуючи теоретичні та методичні аспекти трактування понять «уміння» та «навички» у психолого-педагогічній літературі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЦентральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницькийuk_UA
dc.subjectнавичкаuk_UA
dc.subjectвмінняuk_UA
dc.subjectпідготовка особистостіuk_UA
dc.subjectжиттєва компетентність дитиниuk_UA
dc.titleАналіз змісту понять «навичка» і «вміння» в психолого-педагогічній літературіuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc378:37.013.3-
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Клевака 22.pdfСтаття725.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.