Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6919
Назва: | Професійне становлення вчителя як актуальна проблема педагогічної психології |
Автори: | Яланська, С.П. |
Тематичні ключові слова: | професійне становлення творча компетентність професійна компетентність професійна діяльність компетенція майбутній учитель |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Анотація: | Професійне становлення вчителя є важливою проблемою, що розглядається педагогічною психологією. Становлення педагога неможливо без творчої компетентності – найвищого рівня розвитку професійної компетентності, коли людина здійснює фахову діяльність на творчій основі стабільно і неперервно. Структура розвитку творчої компетентності майбутнього вчителя базується на основних структурних компонентах професійної компетентності: особистісно-розвивальному; діяльнісно-розвивальному; комунікативному; фаховому; опануванні досвіду. Достатній рівень сформованості творчої компетентності забезпечує ефективність професійної діяльності вчителя. |
Бібліографічний опис: | Яланська С.П. Професійне становлення вчителя як актуальна проблема педагогічної психології / С.П. Яланська // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2014. – Вип. 7 – С. 33-44. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6919 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології та педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Професійне становлення вчителя.docx | Стаття | 41.28 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.