Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6919
Назва: Професійне становлення вчителя як актуальна проблема педагогічної психології
Автори: Яланська, С.П.
Тематичні ключові слова: професійне становлення
творча компетентність
професійна компетентність
професійна діяльність
компетенція
майбутній учитель
Дата публікації: 2014
Видавництво: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Анотація: Професійне становлення вчителя є важливою проблемою, що розглядається педагогічною психологією. Становлення педагога неможливо без творчої компетентності – найвищого рівня розвитку професійної компетентності, коли людина здійснює фахову діяльність на творчій основі стабільно і неперервно. Структура розвитку творчої компетентності майбутнього вчителя базується на основних структурних компонентах професійної компетентності: особистісно-розвивальному; діяльнісно-розвивальному; комунікативному; фаховому; опануванні досвіду. Достатній рівень сформованості творчої компетентності забезпечує ефективність професійної діяльності вчителя.
Бібліографічний опис: Яланська С.П. Професійне становлення вчителя як актуальна проблема педагогічної психології / С.П. Яланська // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2014. – Вип. 7 – С. 33-44.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6919
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Професійне становлення вчителя.docxСтаття41.28 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.