Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6823
Назва: | Аналіз наукових підходів до вивчення розвитку самооцінки дошкільника як основного компоненту в структурі самосвідомості |
Автори: | Атаманчук, Н.М. Пасічніченко, А.В. |
Тематичні ключові слова: | розвиток самооцінка самосвідомість дошкільник |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Рівненський державний гуманітарний університет |
Анотація: | Стаття присвячена аналізу підходів до вивчення розвитку самооцінки на ранніх етапах онтогенезу. Виділено психологічні чинники, які забезпечують становлення самооцінки дітей дошкільного віку. Показано, що саме в дошкільників розвивається найбільш складний компонент самосвідомості – самооцінка. Яка виникає на основі знань і думок про себе. |
Бібліографічний опис: | Атаманчук Н.М. Аналіз наукових підходів до вивчення розвитку самооцінки дошкільника як основного компоненту в структурі самосвідомості / Н.М. Атаманчук, А.В. Пасічніченко // Психологія: реальність і перспективи. – Рівне : РДГУ, 2013. – Вип. 2. – С. 33-36. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6823 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології та педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Развитие самооц-дош.doc | Стаття | 71 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.