Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6823
Назва: Аналіз наукових підходів до вивчення розвитку самооцінки дошкільника як основного компоненту в структурі самосвідомості
Автори: Атаманчук, Н.М.
Пасічніченко, А.В.
Тематичні ключові слова: розвиток
самооцінка
самосвідомість
дошкільник
Дата публікації: 2013
Видавництво: Рівненський державний гуманітарний університет
Анотація: Стаття присвячена аналізу підходів до вивчення розвитку самооцінки на ранніх етапах онтогенезу. Виділено психологічні чинники, які забезпечують становлення самооцінки дітей дошкільного віку. Показано, що саме в дошкільників розвивається найбільш складний компонент самосвідомості – самооцінка. Яка виникає на основі знань і думок про себе.
Бібліографічний опис: Атаманчук Н.М. Аналіз наукових підходів до вивчення розвитку самооцінки дошкільника як основного компоненту в структурі самосвідомості / Н.М. Атаманчук, А.В. Пасічніченко // Психологія: реальність і перспективи. – Рівне : РДГУ, 2013. – Вип. 2. – С. 33-36.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6823
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Развитие самооц-дош.docСтаття71 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.