Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6823
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАтаманчук, Н.М.-
dc.contributor.authorПасічніченко, А.В.-
dc.date.accessioned2020-03-30T17:14:01Z-
dc.date.available2020-03-30T17:14:01Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6823-
dc.descriptionАтаманчук Н.М. Аналіз наукових підходів до вивчення розвитку самооцінки дошкільника як основного компоненту в структурі самосвідомості / Н.М. Атаманчук, А.В. Пасічніченко // Психологія: реальність і перспективи. – Рівне : РДГУ, 2013. – Вип. 2. – С. 33-36.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу підходів до вивчення розвитку самооцінки на ранніх етапах онтогенезу. Виділено психологічні чинники, які забезпечують становлення самооцінки дітей дошкільного віку. Показано, що саме в дошкільників розвивається найбільш складний компонент самосвідомості – самооцінка. Яка виникає на основі знань і думок про себе.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherРівненський державний гуманітарний університетuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectсамооцінкаuk_UA
dc.subjectсамосвідомістьuk_UA
dc.subjectдошкільникuk_UA
dc.titleАналіз наукових підходів до вивчення розвитку самооцінки дошкільника як основного компоненту в структурі самосвідомостіuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc159.923.2 –053.4:001.82-
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Развитие самооц-дош.docСтаття71 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.