Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6823
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Атаманчук, Н.М. | - |
dc.contributor.author | Пасічніченко, А.В. | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-30T17:14:01Z | - |
dc.date.available | 2020-03-30T17:14:01Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.uri | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6823 | - |
dc.description | Атаманчук Н.М. Аналіз наукових підходів до вивчення розвитку самооцінки дошкільника як основного компоненту в структурі самосвідомості / Н.М. Атаманчук, А.В. Пасічніченко // Психологія: реальність і перспективи. – Рівне : РДГУ, 2013. – Вип. 2. – С. 33-36. | uk_UA |
dc.description.abstract | Стаття присвячена аналізу підходів до вивчення розвитку самооцінки на ранніх етапах онтогенезу. Виділено психологічні чинники, які забезпечують становлення самооцінки дітей дошкільного віку. Показано, що саме в дошкільників розвивається найбільш складний компонент самосвідомості – самооцінка. Яка виникає на основі знань і думок про себе. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Рівненський державний гуманітарний університет | uk_UA |
dc.subject | розвиток | uk_UA |
dc.subject | самооцінка | uk_UA |
dc.subject | самосвідомість | uk_UA |
dc.subject | дошкільник | uk_UA |
dc.title | Аналіз наукових підходів до вивчення розвитку самооцінки дошкільника як основного компоненту в структурі самосвідомості | uk_UA |
dc.type | Наукові статті | uk_UA |
dc.identifier.udc | 159.923.2 –053.4:001.82 | - |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології та педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Развитие самооц-дош.doc | Стаття | 71 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.