Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6792
Назва: Арт-терапія як засіб вивчення та подолання бар’єрів у спілкуванні підлітків
Автори: Атаманчук, Н.М.
Тематичні ключові слова: арт-терапія
ізотерапія
підлітки
бар’єри спілкування
Дата публікації: 2015
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Анотація: Стаття присвячена вивченню ізотерапії мистецтвом як засобу, що дозволяє вирішити діагностичні задачі та знімати психологічні бар’єри спілкування підлітків. Виявлено, що більшість досліджуваних підлітків мають низький рівень комунікативних здібностей. Низький рівень комунікації є прямим наслідком психологічних бар’єрів спілкування, що відображається на соціальному статусі в класі, впливає на низький рівень домагань учнів, низький рівень творчих здібностей, слабку навчальну успішність. Саме виховання і навчання засобами мистецтва – арт-терапії – допоможе підліткам порозумітися з однолітками, почуватися впевненими, самовдосконалюватися.
Бібліографічний опис: Атаманчук Н.М. Арт-терапія як засіб вивчення та подолання бар’єрів у спілкуванні підлітків / Н.М. Атаманчук // Наука і освіта. – 2015. – Вип. 3. – С. 12-16.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6792
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Атаманчук 3_2015.pdfСтаття262.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.