Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6792
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАтаманчук, Н.М.-
dc.date.accessioned2020-03-27T09:23:46Z-
dc.date.available2020-03-27T09:23:46Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6792-
dc.descriptionАтаманчук Н.М. Арт-терапія як засіб вивчення та подолання бар’єрів у спілкуванні підлітків / Н.М. Атаманчук // Наука і освіта. – 2015. – Вип. 3. – С. 12-16.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена вивченню ізотерапії мистецтвом як засобу, що дозволяє вирішити діагностичні задачі та знімати психологічні бар’єри спілкування підлітків. Виявлено, що більшість досліджуваних підлітків мають низький рівень комунікативних здібностей. Низький рівень комунікації є прямим наслідком психологічних бар’єрів спілкування, що відображається на соціальному статусі в класі, впливає на низький рівень домагань учнів, низький рівень творчих здібностей, слабку навчальну успішність. Саме виховання і навчання засобами мистецтва – арт-терапії – допоможе підліткам порозумітися з однолітками, почуватися впевненими, самовдосконалюватися.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk_UA
dc.subjectарт-терапіяuk_UA
dc.subjectізотерапіяuk_UA
dc.subjectпідліткиuk_UA
dc.subjectбар’єри спілкуванняuk_UA
dc.titleАрт-терапія як засіб вивчення та подолання бар’єрів у спілкуванні підлітківuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc615.85: 316.454.52 – 053.6-
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Атаманчук 3_2015.pdfСтаття262.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.