Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6778
Назва: Психологічні особливості розвитку педагогічної творчості
Автори: Яланська, С.П.
Тематичні ключові слова: педагогічна творчість
психологічні особливості
розвиток
педагог
майбутній учитель
Дата публікації: 2013
Видавництво: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАН України
Анотація: На сьогодні спостерігається підвищення вимог суспільства до якісної професійної підготовки педагогів. У значній мірі це стосується розвитку педагогічної творчості. Тому, інтенсивно ведеться пошук шляхів розвитку творчості майбутніх учителів, що є важливою умовою їх подальшої професійної діяльності, сприяє самоактуалізації і самореалізації як учителів, так і їх учнів. Розвиток педагогічної творчості буде тим успішнішим, чим більш свідомо буде зорієнтований процес навчання на актуалізацію творчого потенціалу майбутнього педагога, на формування в нього рис, що забезпечують його повноцінну реалізацію в подальшій професійній діяльності.
Бібліографічний опис: Яланська С.П. Психологічні особливості розвитку педагогічної творчості / С.П. Яланська // Актуальні проблеми психології : зб. наук. пр. – К. : ІП НАНУ, 2013. – Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. – Вип. 13. – С. 319-327.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6778
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Психологічні особливості розвитку педагогічної творчості.pdf232.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.