Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6778
Назва: | Психологічні особливості розвитку педагогічної творчості |
Автори: | Яланська, С.П. |
Тематичні ключові слова: | педагогічна творчість психологічні особливості розвиток педагог майбутній учитель |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Інститут психології імені Г. С. Костюка НАН України |
Анотація: | На сьогодні спостерігається підвищення вимог суспільства до якісної професійної підготовки педагогів. У значній мірі це стосується розвитку педагогічної творчості. Тому, інтенсивно ведеться пошук шляхів розвитку творчості майбутніх учителів, що є важливою умовою їх подальшої професійної діяльності, сприяє самоактуалізації і самореалізації як учителів, так і їх учнів. Розвиток педагогічної творчості буде тим успішнішим, чим більш свідомо буде зорієнтований процес навчання на актуалізацію творчого потенціалу майбутнього педагога, на формування в нього рис, що забезпечують його повноцінну реалізацію в подальшій професійній діяльності. |
Бібліографічний опис: | Яланська С.П. Психологічні особливості розвитку педагогічної творчості / С.П. Яланська // Актуальні проблеми психології : зб. наук. пр. – К. : ІП НАНУ, 2013. – Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. – Вип. 13. – С. 319-327. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6778 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології та педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Психологічні особливості розвитку педагогічної творчості.pdf | 232.53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.