Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6778
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯланська, С.П.-
dc.date.accessioned2020-03-26T14:24:05Z-
dc.date.available2020-03-26T14:24:05Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6778-
dc.descriptionЯланська С.П. Психологічні особливості розвитку педагогічної творчості / С.П. Яланська // Актуальні проблеми психології : зб. наук. пр. – К. : ІП НАНУ, 2013. – Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. – Вип. 13. – С. 319-327.uk_UA
dc.description.abstractНа сьогодні спостерігається підвищення вимог суспільства до якісної професійної підготовки педагогів. У значній мірі це стосується розвитку педагогічної творчості. Тому, інтенсивно ведеться пошук шляхів розвитку творчості майбутніх учителів, що є важливою умовою їх подальшої професійної діяльності, сприяє самоактуалізації і самореалізації як учителів, так і їх учнів. Розвиток педагогічної творчості буде тим успішнішим, чим більш свідомо буде зорієнтований процес навчання на актуалізацію творчого потенціалу майбутнього педагога, на формування в нього рис, що забезпечують його повноцінну реалізацію в подальшій професійній діяльності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІнститут психології імені Г. С. Костюка НАН Україниuk_UA
dc.subjectпедагогічна творчістьuk_UA
dc.subjectпсихологічні особливостіuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectпедагогuk_UA
dc.subjectмайбутній учительuk_UA
dc.titleПсихологічні особливості розвитку педагогічної творчостіuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc378.22 : 37.015.31 : 159.92-
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Психологічні особливості розвитку педагогічної творчості.pdf232.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.