Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6570
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТитаренко, Л.М.-
dc.contributor.authorДобрянська, В.В.-
dc.contributor.authorБикова, К.Ю.-
dc.date.accessioned2019-12-19T08:05:38Z-
dc.date.available2019-12-19T08:05:38Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6570-
dc.descriptionТитаренко Л.М. Інноваційні підходи до формування стратегії міжнародного маркетингу компанії для виходу на зовнішні ринки / Л.М. Титаренко, В.В. Добрянська, К.Ю. Бикова // Проблеми системного підходу в економіці. – 2019. – Вип. 2 (70). – С. 150-155.uk_UA
dc.description.abstractВ статті обґрунтовано актуальність розробки стратегії міжнародного маркетингу компаніями з метою виходу на світові ринки. Виявлено, що використання компаніями міжнародних маркетингових стратегій, що базуються на Інтернет-технологіях, дозволяє значно знизити витрати на просування та збут продукції, а також дає можливість розширення існуючого та виходу на нові ринки, в тому числі ринки зарубіжних країн. Запропоновано застосовувати при цьому інноваційні Інтернет-технології, які базуються на віртуальній реальності. Проаналізовано розвиток та тенденції світового ринку віртуальної реальності. Розглянуто види та властивості сучасних технологій віртуальної реальності: віртуальний світ, дзеркальний світ, розширена реальність, Інтернет-журнал. Доведено, що привабливість віртуальних світів з точку зору формування стратегій міжнародного маркетингу компаній зростає, якщо говорити про скорочення транспортних витрат.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університет, м. Київuk_UA
dc.subjectміжнародний маркетинг, стратегія,uk_UA
dc.subjectсвтовий ринок, віртуальна реальність,uk_UA
dc.subjectвіртуальний світ, дзеркальний світ,uk_UA
dc.subjectрозширена реальність, Інтернет-журналuk_UA
dc.titleІнноваційні підходи до формування стратегії міжнародного маркетингу компанії для виходу на зовнішні ринкиuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc338.58.65.014-
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титаренко_Стаття.pdfОсновна стаття699.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.