Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6558
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДобрянська, В.В.-
dc.contributor.authorВерпета, Я.В.-
dc.date.accessioned2019-12-18T12:03:29Z-
dc.date.available2019-12-18T12:03:29Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6558-
dc.descriptionВерпета Я.В. Аналіз світового досвіду використання нюсджекінга для підвищення впізнаваності бренда / Я.В. Верпета; наук. керівн. В.В. Добрянська // Тези 71-ої наукової конференції професорів, викладачів, наукових працівників, аспірантів та студентів університету (Полтава, 22 квітня – 17 травня 2019 р.). – Полтава : ПолтНТУ, 2019. – Т. 1. – С. 483–484.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюкаuk_UA
dc.subjectмаркетингова політикаuk_UA
dc.subjectбрендиuk_UA
dc.subjectнюсджекінгuk_UA
dc.titleАналіз світового досвіду використання нюсджекінга для підвищення впізнаваності брендаuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc330. 341.1-
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
71 конф. Т.1-484-485.pdf285.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.