Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6389
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКулакова, С.Ю.-
dc.contributor.authorЧевганова, В.Я.-
dc.contributor.authorНовікова, О.Ф.-
dc.date.accessioned2019-11-20T08:50:00Z-
dc.date.available2019-11-20T08:50:00Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6389-
dc.descriptionKulakova S.Yu. Features of the Formation and Implementation of the Enterprise Business Strategy / S.Yu. Kulakova, V.Ja. Chevhanova, O.F. Novikova // Економіка і регіон : наук. вісн. ПолтНТУ. – Полтава : ПолтНТУ, 2019. – № 2 (73). – С. 60–72.uk_UA
dc.description.abstractThe conducted analysis of scientific literature allowed to highlight such strategic decision-making levels as "corporate strategy", "business strategy", "functional strategy", "operational strategy". The existing theoretical approaches to the definition of the category "business strategy" are considered, their importance and role in the activity of the enterprise are disclosed, the main tasks which it must perform at the level of business are formulateduk_UA
dc.description.abstractПроведений аналіз наукової літератури дозволив виділити такі стратегічні рівні прийняття рішень, як корпоративна стратегія, бізнес-стратегія, функціональна стратегія, операційна стратегія. Розглянуто існуючі теоретичні підходи до визначення категорії «бізнес-стратегія», розкрито її значення та роль у діяльності підприємства, сформульовано основні завдання, які вона має виконувати на рівні бізнесу. Удосконалено організаційно-економічний механізм формування й реалізації бізнес-стратегії підприємства шляхом уточнення функцій і завдань суб’єктів її реалізації, що дозволило виділити методи, важелі, інформаційне та нормативне забезпечення, а також інструменти стратегічного планування на підприємстві.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПолтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюкаuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectbusiness strategyuk_UA
dc.subjectimplementation of business strategy of the enterpriseuk_UA
dc.subjectcompetitive advantagesuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectбізнес-стратегіяuk_UA
dc.subjectреалізація бізнес-стратегії підприємстваuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.titleFeatures of the Formation and Implementation of the Enterprise Business Strategy = Особливості формування та реалізації бізнес-стратегії підприємстваuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc338.3:005.21]:005.54-
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу
Економіка і регіон. 2019. № 2 (73)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2 (73) оригінал (Кулакова С.).pdfнаукова стаття1.11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.