Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6357
Назва: l₁-Optimization Approach to Design of Digital Autopilots for Lateral Motion Control of an Aircraft = l₁ -оптимізаційний підхід до проектування цифрових автопілотів для управління боковим рухом літального апарату
Автори: Житецький, Л.С.
Пільчевський, А.Ю.
Соловчук, К.Ю.
Тематичні ключові слова: алгоритм випадкового пошуку
літальний апарат
динаміка бічного руху
цифрова система керування
стійкість
l1-оптимізація
aircraft
lateral dynamics
digital control system
discrete time, stability
l1-optimization
random search algorithm
Дата публікації: 2016
Видавництво: Київ, Академперіодика
Анотація: В рамках сучасної теорії керування поставлено і розв’язано задачу так званої l1-оптимізації цифрових П- та ПІ-автопілотів для керування бічним рухом деякого літального апарату за наявності неконтрольованих зовнішніх збурень типу пориву вітру. Встановлені умови стійкості системи керування з двома зворотними зв’язками. Запропоновані чисельні методи знаходження оптимальних значень параметрів автопілотів. Отримані результати є прикладними.
The optimal digital autopilot needed to control of the roll for an aircraft in the presence of an arbitrary unmeasured disturbances is addressed in this paper. This autopilot has to achieve a desired lateral motion control via minimizing the upper bound on the absolute value of the difference between the given and true roll angles. It is ensured by means of the two digital controllers. The inner controller is designed as the discrete-time PI controller in order to stabilize a given roll rate. This variable is formed by the external discrete-time P controller. To optimize this control system, the controller parameters are derived utilizing the so-called l1-optimization approach advanced in modern control theory. The motion parameters are assumed to be known.
Бібліографічний опис: Zhiteckii L.S. l₁-Optimization Approach to Design of Digital Autopilots for Lateral Motion Control of an Aircraft / L.S. Zhiteckii, A.Yu. Pilchevsky, K.Yu. Solovchuk // Кибернетика и вычислительная техника. – 2016. – Вип. 185. – С. 21-34.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6357
Розташовується у зібраннях:Кафедра комп'ютерних та інформаційних технологій і систем

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdfОсновна стаття409.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.