Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6357
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖитецький, Л.С.-
dc.contributor.authorПільчевський, А.Ю.-
dc.contributor.authorСоловчук, К.Ю.-
dc.date.accessioned2019-11-18T08:49:36Z-
dc.date.available2019-11-18T08:49:36Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6357-
dc.descriptionZhiteckii L.S. l₁-Optimization Approach to Design of Digital Autopilots for Lateral Motion Control of an Aircraft / L.S. Zhiteckii, A.Yu. Pilchevsky, K.Yu. Solovchuk // Кибернетика и вычислительная техника. – 2016. – Вип. 185. – С. 21-34.uk_UA
dc.description.abstractВ рамках сучасної теорії керування поставлено і розв’язано задачу так званої l1-оптимізації цифрових П- та ПІ-автопілотів для керування бічним рухом деякого літального апарату за наявності неконтрольованих зовнішніх збурень типу пориву вітру. Встановлені умови стійкості системи керування з двома зворотними зв’язками. Запропоновані чисельні методи знаходження оптимальних значень параметрів автопілотів. Отримані результати є прикладними.uk_UA
dc.description.abstractThe optimal digital autopilot needed to control of the roll for an aircraft in the presence of an arbitrary unmeasured disturbances is addressed in this paper. This autopilot has to achieve a desired lateral motion control via minimizing the upper bound on the absolute value of the difference between the given and true roll angles. It is ensured by means of the two digital controllers. The inner controller is designed as the discrete-time PI controller in order to stabilize a given roll rate. This variable is formed by the external discrete-time P controller. To optimize this control system, the controller parameters are derived utilizing the so-called l1-optimization approach advanced in modern control theory. The motion parameters are assumed to be known.uk_UA
dc.language.isoen_USuk_UA
dc.publisherКиїв, Академперіодикаuk_UA
dc.subjectалгоритм випадкового пошукуuk_UA
dc.subjectлітальний апаратuk_UA
dc.subjectдинаміка бічного рухуuk_UA
dc.subjectцифрова система керуванняuk_UA
dc.subjectстійкістьuk_UA
dc.subjectl1-оптимізаціяuk_UA
dc.subjectaircraftuk_UA
dc.subjectlateral dynamicsuk_UA
dc.subjectdigital control systemuk_UA
dc.subjectdiscrete time, stabilityuk_UA
dc.subjectl1-optimizationuk_UA
dc.subjectrandom search algorithmuk_UA
dc.titlel₁-Optimization Approach to Design of Digital Autopilots for Lateral Motion Control of an Aircraft = l₁ -оптимізаційний підхід до проектування цифрових автопілотів для управління боковим рухом літального апаратуuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc681.5-
Розташовується у зібраннях:Кафедра комп'ютерних та інформаційних технологій і систем

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdfОсновна стаття409.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.