Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6342
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМокляк, М.В.-
dc.contributor.authorПередерий, Я.О.-
dc.contributor.authorСафонов, М.С.-
dc.date.accessioned2019-11-13T07:52:39Z-
dc.date.available2019-11-13T07:52:39Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6342-
dc.descriptionMokliak M.V. Features of the promotion policy of the confectionery industry / M.V. Mokliak, Y.O. Perederii, M.S. Safonov // Економіка і регіон : наук. вісн. ПолтНТУ. – Полтава : ПолтНТУ, 2019. – № 1 (72). – С. 108–116.uk_UA
dc.description.abstractThe article defines the essence and purpose of the product promotion process on the market, the specified stages of its promotion. The organization features of this process taking into account product specifics are considered. The algorithm of technologies improvement, organization of production processes and management of the enterprise during the innovative products promotion on the market is offered. New forms of stimulation, organizational structures and methods for developing managerial decisions are all innovative products. In order to accelerate and improve the quality of the product promotion process on the market, business entities are encouraged to share their knowledge of potential customers with partnersuk_UA
dc.description.abstractВизначено сутність та мету процесу просування продукції на ринок, конкретизовано етапи її просування. Розглянуто особливості організації цього процесу з урахуванням специфіки продукції. Запропоновано алгоритм удосконалення технологій, організації процесів виробництва й управління підприємством під час просування на ринок інноваційної продукції. Нові форми стимулювання, організаційні структури,методи розролення управлінських рішень – усе це інноваційна продукція.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПолтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюкаuk_UA
dc.subjectmarketuk_UA
dc.subjectproductsuk_UA
dc.subjectconfectioneryuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjecttechnologyuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectпродукціяuk_UA
dc.subjectкондитерські виробиuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectтехнологіїuk_UA
dc.titleFeatures of the promotion policy of the confectionery industry = Особливості промоційної політики кондитерської промисловостіuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc339.138:338.349.4-
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму
Економіка і регіон. 2019. № 1 (72)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1 (72) оригінал (Мокляк М.).pdfнаукова стаття1.02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.