Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6325
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМуллер, М.В.-
dc.contributor.authorКорнієнко, М.В.-
dc.contributor.authorСавченко, В.-
dc.date.accessioned2019-11-12T13:07:53Z-
dc.date.available2019-11-12T13:07:53Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6325-
dc.descriptionMuller M.V. The system of corporate identity visual elements while forming the company’s image / M.V. Muller, M.V. Korniienko // Економіка і регіон : наук. вісн. ПолтНТУ. – Полтава : ПолтНТУ, 2019. – № 1 (72). – С. 101–107.uk_UA
dc.description.abstractThe article explores the term “identity” and in particular “corporate identity”, which means the employees’ awareness of the organization’s value, their place in it, the creation of the “we” sense and the pride of affiliation to their organization. It is proved that among the basic elements of corporate identity the visual ones – symbols, signs, corporate color and font, form and composition – play the main role. This is because of the subconscious perception of visual information, and therefore, a greater emotional reaction. Due to the knowledge of the psychological peculiarities of perception in design and the ability to synthesize them into a single whole, it is possible to significantly improve the quality of a corporate style creation withing the organizationuk_UA
dc.description.abstractНаголошено на важливості для будь-якої організації, в тому числі й комерційної, такого феномена, як корпоративна культура і корпоративна ідентичність. Їх наявність підвищує ефективність діяльності організації, сприяє реалізації цілей та поліпшує її сприйняття громадськістю. До того ж корпоративна ідентичність сприяє реалізації цілей брендингу. Досліджено поняття «ідентичність» і, зокрема, «корпоративна ідентичність», яка означає усвідомлення працівником цінності організації, свого місця в ній, породження почуття «ми» та гордості за приналежність до своєї організації. Доведено, що серед основних елементів корпоративної ідентичності головну роль відіграють візуальні: символи, знаки, фірмові колір та шрифт, форма, композиція. Це пояснюється підсвідомим сприйняттям візуальної інформації, а отже, більш емоційною реакцією. Завдяки знанням особливостей психології сприйняття в дизайні й умінням синтезувати їх у єдине ціле можна значно підвищити якість створення фірмового стилю організації.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПолтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюкаuk_UA
dc.subjectcorporate identityuk_UA
dc.subjectfidelityuk_UA
dc.subjectidentityuk_UA
dc.subjectimageuk_UA
dc.subjectvisual elementsuk_UA
dc.subjectідентичністьuk_UA
dc.subjectкорпоративна ідентичністьuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectлояльність,uk_UA
dc.subjectвізуальні елементи.тивна ідентичність, імідж, лояльність, візуальні елементи.uk_UA
dc.titleThe system of corporate identity visual elements while forming the company’s image = Система візуальних елементів корпоративної ідентичності при формуванні іміджу компаніїuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc17.022.1:165.136]:334.72-
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму
Економіка і регіон. 2019. № 1 (72)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1 (72) оригінал (Муллер).pdfнаукова стаття313.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.