Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-7 зі 7.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата виданняНазваАвтор(и)
жов-2020Основні методики та особливості системи просування органічної продукціїНовицька, І.В.
лис-2020Технологія блокчейну як новий підхід просування органічної продукції на ринокНовицька, І.В.; Чичкало-Кондрацька, І.Б.
лис-2020Конспект лекцій "Дипломатичний та діловий протокол"Новицька, І.В.; Чичкало-Кондрацька, І.Б.
гру-2020Інструменти ринкового ціноутворення органічної сільськогосподарської продукціїЧичкало-Кондрацька, І.Б.; Новицька, І.В.
вер-2021Foreign direct investment transformation during the pandemic period =Трансформація прямих іноземних інвестицій у період пандеміїБуряк, А.А.; Новицька, І.В.; Овчаренко, Д.О.; Радченко, Л.М.
2021Marketing Analysis of Sales Channels of Organic Products = Маркетинговий аналіз каналів збуту органічної продукціїЧичкало-Кондрацька, І.Б.; Новицька, І.В.; Кондрацька, Д.С.
гру-2021An influence of foreign investments on the development of organic production in Ukraine = Вплив іноземних інвестицій на розвиток органічного виробництва в УкраїніБуряк, А.А.; Оболенський, О.Ю.; Новицька, І.В.; Андріяш, А.; Коломієць, К.