Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6201
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Азарсков, В.М. | - |
dc.contributor.author | Житецький, Л.С. | - |
dc.contributor.author | Пільчевський, А.Ю. | - |
dc.contributor.author | Соловчук, К.Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2019-10-15T10:07:54Z | - |
dc.date.available | 2019-10-15T10:07:54Z | - |
dc.date.issued | 2016-06-11 | - |
dc.identifier.uri | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6201 | - |
dc.description | Robustness properties of the l1-optimal lateral autopilot of pi type / V.N. Azarskov, L.S. Zhiteckii, A.Yu. Pilchevsky, K.Yu. Solovchuk // Electronics and Control Systems. – 2016. – № 3(49). – P. 59-65. | uk_UA |
dc.description.abstract | Розглянуто задачу побудови l1-оптімального цифрового автопілоту, необхідного для керування креном деякоголітального апарату за наявності довільних невимірювальних збурень. Автопілот має забезпечувати бажане керування бічним рухом шляхом мінімізації верхньої межі абсолютного значення різниці між заданим й істиннимкутом крену. Це здійснюється двома цифровими l1-оптімальними регуляторами ПІ-типу. Головний результат полягає у встановленні того факту, що автопілот може бути робастним за наявності параметричних і непараметричних невизначеностей | uk_UA |
dc.description.abstract | This paper deals with the design of the l1-optimal digital autopilot needed to control of the roll for an aircraft under an arbitrary unmeasured disturbances. This autopilot has to achieve a desired lateral motion control via minimizing the upper bound on the absolute value of the difference between the given and true roll angles. It is ensured by means of the two digital l1-optimal controllers of PI type. The main result consists in establishing the fact that the autopilot can be robust in the presence of parametric and nonparametric uncertainties. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет, м. Київ | uk_UA |
dc.subject | aircraft | uk_UA |
dc.subject | lateral dynamics | uk_UA |
dc.subject | digital control system | uk_UA |
dc.subject | discrete time | uk_UA |
dc.subject | l1-optimization | uk_UA |
dc.subject | robustness | uk_UA |
dc.subject | літальний апарат | uk_UA |
dc.subject | динаміка бічного руху | uk_UA |
dc.subject | цифрова система керування | uk_UA |
dc.subject | дискретній час | uk_UA |
dc.subject | l1-оптімізація | uk_UA |
dc.subject | робастність | uk_UA |
dc.title | Robustness properties of the l1-optimal lateral autopilot of pi type = Робастні властивості l1-оптімального автопілоту бічного руху ПІ-типу | uk_UA |
dc.type | Наукові статті | uk_UA |
dc.identifier.udc | 681.5 | - |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра комп'ютерних та інформаційних технологій і систем |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1.pdf | Основна стаття | 1.53 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.