Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6201
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАзарсков, В.М.-
dc.contributor.authorЖитецький, Л.С.-
dc.contributor.authorПільчевський, А.Ю.-
dc.contributor.authorСоловчук, К.Ю.-
dc.date.accessioned2019-10-15T10:07:54Z-
dc.date.available2019-10-15T10:07:54Z-
dc.date.issued2016-06-11-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6201-
dc.descriptionRobustness properties of the l1-optimal lateral autopilot of pi type / V.N. Azarskov, L.S. Zhiteckii, A.Yu. Pilchevsky, K.Yu. Solovchuk // Electronics and Control Systems. – 2016. – № 3(49). – P. 59-65.uk_UA
dc.description.abstractРозглянуто задачу побудови l1-оптімального цифрового автопілоту, необхідного для керування креном деякоголітального апарату за наявності довільних невимірювальних збурень. Автопілот має забезпечувати бажане керування бічним рухом шляхом мінімізації верхньої межі абсолютного значення різниці між заданим й істиннимкутом крену. Це здійснюється двома цифровими l1-оптімальними регуляторами ПІ-типу. Головний результат полягає у встановленні того факту, що автопілот може бути робастним за наявності параметричних і непараметричних невизначеностейuk_UA
dc.description.abstractThis paper deals with the design of the l1-optimal digital autopilot needed to control of the roll for an aircraft under an arbitrary unmeasured disturbances. This autopilot has to achieve a desired lateral motion control via minimizing the upper bound on the absolute value of the difference between the given and true roll angles. It is ensured by means of the two digital l1-optimal controllers of PI type. The main result consists in establishing the fact that the autopilot can be robust in the presence of parametric and nonparametric uncertainties.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університет, м. Київuk_UA
dc.subjectaircraftuk_UA
dc.subjectlateral dynamicsuk_UA
dc.subjectdigital control systemuk_UA
dc.subjectdiscrete timeuk_UA
dc.subjectl1-optimizationuk_UA
dc.subjectrobustnessuk_UA
dc.subjectлітальний апаратuk_UA
dc.subjectдинаміка бічного рухуuk_UA
dc.subjectцифрова система керуванняuk_UA
dc.subjectдискретній часuk_UA
dc.subjectl1-оптімізаціяuk_UA
dc.subjectробастністьuk_UA
dc.titleRobustness properties of the l1-optimal lateral autopilot of pi type = Робастні властивості l1-оптімального автопілоту бічного руху ПІ-типуuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc681.5-
Розташовується у зібраннях:Кафедра комп'ютерних та інформаційних технологій і систем

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdfОсновна стаття1.53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.