Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6194
Назва: Оцінка ефективності господарської діяльності підприємства та розроблення заходів щодо її підвищення
Автори: Васюта, В.Б.
Кулага, М.О.
Тематичні ключові слова: ефективність
аграрний сектор
рентабельність
продуктивність праці
прибуток
Дата публікації: 2019
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Анотація: У статті розглядається проблема підвищення ефективності господарської діяльності підприємства у сучасних умовах господарювання. Функціонування сучасних підприємств пов’язане з проблемою підвищення ефективності їх діяльності. Цього можна досягти, приймаючи виважені управлінські рішення, впроваджуючи новітні технології та засоби забезпечення функціонування підприємств тощо. Оцінка ефективності господарської діяльності є основою для розроблення заходів щодо її підвищення. Саме тому ці питання становлять особливий інтерес як для керівників підприємств, так і для вчених-економістів. Цим пояснюється актуальність даного дослідження. У статті опрацьовано поняття ефективності господарської діяльності, проведено аналіз показників ефективності господарської діяльності підприємства, враховуючи особливості її визначення для аграрного сектору. На основі отриманих результатів запропоновано впровадження нових сортів культур, що дасть змогу підвищити врожайність, збільшити прибуток та рівень рентабельності, що в загальному підвищить ефективність господарської діяльності підприємства
Бібліографічний опис: Васюта В.Б. Оцінка ефективності господарської діяльності підприємства та розроблення заходів щодо її підвищення [Електронний ресурс] / В.Б. Васюта, М.О. Кулага // Modern Economics. – 2019. – № 15. – С. 41-48. – Режим доступу : https://modecon.mnau.edu.ua/issue-15-2019/. – DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V15(2019)-06.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6194
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vasiuta_Article (15_2019)-перетворено.pdfосновний текст500.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.