Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/616
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПотапюк, І.П.-
dc.contributor.authorДенісов, В.-
dc.contributor.authorРепало, К.В.-
dc.contributor.authorШатравка, А.А.-
dc.date.accessioned2016-07-04T08:21:59Z-
dc.date.available2016-07-04T08:21:59Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.issn2308-8559-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/616-
dc.descriptionТеоретичні аспекти маркетингової діяльності підприємств / І.П.Потапюк, В. Денісов, К.В.Репало, А.А. Шатравка // Економічний форум. – 2016. – № 3. – С. 235-238.uk_UA
dc.description.abstractУ статті підлягають розгляду питання щодо теоретичного обґрунтування маркетингової діяльності підприємств, яка базується на основі комплексу маркетингу. Виокремлені та проаналізовані основні складові комплексу маркетингу (товар, ціна, канали, просування), за допомогою яких підприємство впливає на ринок.uk_UA
dc.description.abstractІn this article are subject to review questions about the theoretical foundation of marketing activity of the enterprises, which is based on the marketing mix. Identify and analyze the main components of the marketing mix (product, price, channel, promotion), by which the company impact on the market.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛуцький національний технічний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectуправління маркетинговою діяльністю підприємствuk_UA
dc.subjectкомплекс маркетингуuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectmarketing mixuk_UA
dc.titleТеоретичні аспекти маркетингової діяльності підприємствuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc33 8 . 4-
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Потапюк, Денісов, Репало, Шатравка.pdfОсновна стаття183.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.