Skip navigation
Початкова
Перегляд
Фонди та зібрання
Перегляд матеріалів за:
Дати видання
Автори
Назви
Тематичні ключові слова
Вхід:
Мій архів матеріалів
Оновлення на e-mail
Обліковий запис
eNUPPIR «Еlectronic National University «Yuri Kondratyuk Poltava Politechnic» Institutional Repository
Пошук
Пошук:
Весь архів електронних ресурсів
Факультет фізичної культури та спорту
Кафедра психології та педагогіки
Кафедра фізичної культури та спорту
Кафедра фізичної терапії та ерготерапії
Кафедра хореографії і танцювальних видів спорту
запит
Поточні фільтри:
Назва
Автор
Тематичні ключові слова
за датою видання
Дорівнює
Містить
ID
Не дорівнює
Не містить
Не ID
Назва
Автор
Тематичні ключові слова
за датою видання
Дорівнює
Містить
ID
Не дорівнює
Не містить
Не ID
Назва
Автор
Тематичні ключові слова
за датою видання
Дорівнює
Містить
ID
Не дорівнює
Не містить
Не ID
Назва
Автор
Тематичні ключові слова
за датою видання
Дорівнює
Містить
ID
Не дорівнює
Не містить
Не ID
Почати новий пошук
Додати фільтри:
Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.
Назва
Автор
Тематичні ключові слова
за датою видання
Дорівнює
Містить
ID
Не дорівнює
Не містить
Не ID
Результати 1-2 зі 2.
назад
1
далі
Знайдені матеріали:
Попередній перегляд
Дата видання
Назва
Автор(и)
2017
Психодидактичні аспекти формування креативного освітнього середовища у ВНЗ = Psychodidactic Aspects of Future Teachers’ Creative Competence Formation
Яланська, С.П.
;
Москаленко, О.А.
;
Марченко, В.О.
2017
Psychodidactic Aspects of Future Teachers’ Creative Competence Formation = Психодидактичні аспекти формування креативної компетентності майбутніх учителів
Яланська, С.П.
;
Москаленко, О.А.
;
Марченко, В.О.
Перегляд
Автор
2
Марченко, В.О.
2
Москаленко, О.А.
Тематичні ключові слова
2
creative competence
2
pedagogical creativity
2
креативне освітнє середовище
2
майбутній учитель
2
педагогічна творчість
2
фізико-математичний факультет
1
creative educational environment
1
faculty of Physics and Mathematics
1
facultyof Physics and Mathematics
1
reative educational environmentc
.
далі >