Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/7025
Назва: Psychodidactic Aspects of Future Teachers’ Creative Competence Formation = Психодидактичні аспекти формування креативної компетентності майбутніх учителів
Автори: Яланська, С.П.
Москаленко, О.А.
Марченко, В.О.
Тематичні ключові слова: creative competence
creative educational environment
future teacher
pedagogical creativity
facultyof Physics and Mathematics
творча компетентність
креативне освітнє середовище
майбутній учитель
педагогічна творчість
фізико-математичний факультет
Дата публікації: 2017
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Анотація: The aim of the paper is to reveal the psychological peculiarities of the development of creative competence of future Physics and Mathematics teachers. The program which contributes to the development of creative competence of future teachers is presented in the article. The experiment involved 117 students-future teachers majoring in Physics and Mathematics (the experimental group consisted of 68 and was taught according to the designed program, and the control group – 50 persons – was taught using traditional methods). As a result of the experiment, there has been observed the increase of the level of creative competence in the experimental group of students, which is indicative of the efficiency of the designed program. It has been approbated during the courses “Psychology”, “Age Psychology”, “Psychology of Higher School”, “Organization of Scientific Research”, during the meetings of the scientific studio “The Way to Success”
Мета статті полягає у розкритті психологічних особливостей розвитку творчої компетентності майбутніх учителів, зокрема, фізиків та математиків. Завдання дослідження полягають у розкритті змісту авторської програми розвитку творчої компетентності майбутніх учителів, визначенні результатів упровадження програми розвитку творчої компетентності майбутніх учителів на фізико-математичному факультеті педагогічного вишу. Для розв’язання поставлених завдань було використано комплекс методів дослідження. Теоретичні: теоретичний аналіз, синтез, індукція, абстрагування, порівняння, узагальнення, систематизація; емпіричні: анкетування, тестування, метод експертних оцінок, інтроспекція; статистичні. Представлено програму, що сприяє розвитку творчої компетентності майбутніх учителів.
Бібліографічний опис: Yalanska S.P. Psychodidactic Aspects of Future Teachers’ Creative Competence Formation [Електронний ресурс] / S.P. Yalanska, O.A. Moskalenko, V.O. Marchenko // Наука і освіта. – 2017. – № 9. – С. 11-15. – Режим доступу : https://scienceandeducation.pdpu.edu.ua/articles/2017-9-doc/2017-9-st2
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/7025
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NiO_2017_9_4.pdfСтаття635.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.