Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/611
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАгейчева, А.О.-
dc.date.accessioned2016-07-04T07:54:09Z-
dc.date.available2016-07-04T07:54:09Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/611-
dc.descriptionАгейчева,О.А. Досвід реформування дистанційного навчання Швеції у вищих навчальних закладах України / О.А.Агейчева // Вісник НТУ «ХПІ» . - Х.: ХПІ, 2015.- № 7 (1116). - С. 160-167.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню концептуальних ідей дистанційної освіти в Європейському просторі вищої освіти та визначенню подальших перспектив розвитку вітчизняної практики впровадження інформаційно-комунікаційні технологій у дистанційній освіті сучасної молоді. Проаналізовано особливості розвитку дистанційної освіти Швеції. Наведено типові приклади дистанційного навчання. Показано важливість ролі електронного навчання для підвищення ефективності безперервної освіти. Обґрунтовано перспективність впровадження інформаційно-комунікативних технологій навчання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectдистанційна освітаuk_UA
dc.titleДосвід реформування дистанційного навчання Швеції у вищих навчальних закладах Україниuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc378.018.43.02:004-
Розташовується у зібраннях:Кафедра загального мовознавства та іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vestnik_HPI_2015_7_Aheicheva_Dosvid_reform.pdfОсновна стаття149.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.