Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/5928
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурсова, Н.А.-
dc.contributor.authorКозак, О.Є.-
dc.date.accessioned2019-06-10T07:46:34Z-
dc.date.available2019-06-10T07:46:34Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/5928-
dc.descriptionФурсова Н.А. Особливості розробки мережевої комп'ютерної гри в жанрі Multiplayer First-Person Shooter / Н.А. Фурсова, О.Є. Козак // Наука і виробництво : міжвуз. тем. зб. наук. пр. – Маріуполь : ПДТУ, 2019. – № 1 (20). – C. 200-206.uk_UA
dc.description.abstractУ статті досліджено особливості розробки мережевої комп'ютерної гри в жанрі Multiplayer First-Person Shooter. Проаналізовано поняття «гра» в індустрії розробки комп’ютерних ігор, визначено його недетермінований характер та категорії комп’ютерних ігор. Встановлено, що розробка комп’ютерних ігор подібна до розробки програмного забезпечення, разом з тим виявлено ключові відмінності. Представлено етапи розробки мережевої комп'ютерної гри в жанрі Multiplayer First-Person Shooter та використаний програмний інструментарій. Розглянуто послідовність взаємодії гравця з грою поза ігровою сесією та безпосередньо під час ігрової сесії.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПриазовський державний технічний університет, Маріупольuk_UA
dc.subjectжанрuk_UA
dc.subjectрозробкаuk_UA
dc.subjectмережева комп'ютерна граuk_UA
dc.subjectігроладuk_UA
dc.subjectMultiplayer First-Person Shooteruk_UA
dc.titleОсобливості розробки мережевої комп'ютерної гри в жанрі Multiplayer First-Person Shooteruk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc004.77-
Розташовується у зібраннях:Кафедра комп'ютерних та інформаційних технологій і систем

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Fursova_Kozak_2019.pdf541.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.