Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/5804
Назва: Управління плинністю персоналу торговельних підприємств в Україні із застосуванням методів стрес-менеджменту
Автори: Галайда, Т.О.
Теницька, Н.Б.
Чорногорська, Н.В.
Тематичні ключові слова: персонал
плинність персоналу
професійне вигорання
демотивація
стрес-менелдмент
адаптація
Дата публікації: тра-2019
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Анотація: Стаття присвячена дослідженню питань управління плинністю персоналу у сфері торгівлі із застосуванням методів та інструментів стрес-менеджменту. Визначено причини плинності персоналу на торговельних підприємствах та чинники, що впливають на її зростання. Розкрито сутність і наслідки професійного вигорання торговельного персоналу. Доведено, що плинність персоналу, що викликана виникненням демотивації внаслідок стресів на робочому місці, призводить до економічних та фінансових втрат торговельного бізнесу. Здійснено класифікацію чинників, що впливають на виникнення й розвиток синдрому професійного вигорання в торговельній діяльності. Розроблення профілактичних програм, які знижують ризик емоційного та професійного вигорання працівників, повинно спиратися на результати попереднього аналізу стресоутворюючих чинників, психодіагностики особистісних характеристик різних категорій працівників. Запропоновано механізм управління плинністю персоналу для торговельного підприємства на основі попередження демотивації та професійного вигорання працівників із застосуванням методів стрес -менеджменту. Керівництво торговельного підприємства через застосування інструментів стрес-менеджменту може забезпечити збереження та розвиток кадрового потенціалу та стабільність власного бізнесу.
Бібліографічний опис: Галайда Т.О. Управління плинністю персоналу торговельних підприємств в Україні із застосуванням методів стрес-менеджменту [Електронний ресурс] / Т.О. Галайда, Н.Б. Теницька, Н.В. Чорногорська // Modern Economics. – 2019. – № 14(2019). – С. 53-59. – Режим доступу: https://modecon.mnau.edu.ua/issue-14-2019/. – DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V14(2019)-08.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/5804
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
galayda_t_hc.pdfОсновна стаття456.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.