Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/5487
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКулакова, С.Ю.-
dc.contributor.authorБолдирєва, Л.М.-
dc.contributor.authorАмеліна, І.В.-
dc.contributor.authorГолобородько, О.П.-
dc.date.accessioned2019-03-19T09:51:51Z-
dc.date.available2019-03-19T09:51:51Z-
dc.date.issued2018-10-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/5487-
dc.descriptionKulakova S.Yu. Strategic Management by Enterprise’s Transport Potential / S.Yu. Kulakova, L.M. Boldyrieva, I.V. Аmelina, A.P. Goloborodko // IInternational Journal of Engineering & Technology. – 2018. – Vol. 7, № 4.8. – P. 613-617uk_UA
dc.description.abstractTwo methods of determining the structure of transport potential are proposed: cost and energy. The aim of the research is to study the economic assessment of the transport potential components and its structure should be carried out taking into account certain strategic principles: probability, accuracy and scientific validity of the transport potential structural components, comparability of the transport potential structural components, temporal comparability of the transport potential, comparability of the transport potential by the range of the objects under analysis. It is proved that transport potential (TP) is expedient to determine how the amount of transport works that can be performed at the standard use of the enterprise’s transport resources (transport unit) for according to a certain period. It is proved that transport potential is characterized by both stability and volatility. It is determined that the increase of transport potential value has the following limitations: imperative of life safety (growth of transport potential should not worsen working conditions and create threats to people's health); ecological imperative (increasing the volume of transport potential should not cause the complication of the environmental situation and damage the environment).This research reflected that transport resources can be attributed to the primary potential factors.The mechanism for mo-tivating the effective use of transport resources is being implemented. The mechanism includes detection of reserves for reducing the transport volume of products, development of measures on the use of certain reserves for reducing the transport volume of products. Implementation of measures for realization of detected reserves is done reduces the transport volume of products, reducing transport capacity products, and rewarded for reducing the transport capacity of products.uk_UA
dc.description.abstractЗапропоновано два методи визначення структури транспортного потенціалу: вартість та енергія. Метою дослідження є вивчення економічної оцінки компонентів транспортного потенціалу та його структура повинна здійснюватися з урахуванням певних стратегічних принципів: ймовірності, точності та наукової обгрунтованості транспортних потенційних структурних компонентів, порівнянності транспортних потенційних структурних компонентів , тимчасова порівнянність транспортного потенціалу, порівнянність транспортного потенціалу з діапазоном об'єктів, що аналізуються. Доведено, що транспортний потенціал (ТП) є доцільним для визначення кількості транспортних робіт, які можуть бути виконані при стандартному використанні транспортних ресурсів (транспортної одиниці) підприємства за певний період. Доведено, що транспортний потенціал характеризується як стабільністю, так і волатильністю. Встановлено, що підвищення вартості транспортного потенціалу має такі обмеження: імператив безпеки життя (зростання транспортного потенціалу не повинен погіршувати умови праці та створювати загрози здоров'ю людей); Екологічний імператив (збільшення обсягу транспортного потенціалу не повинно викликати ускладнення екологічної ситуації та шкоди навколишньому середовищу) ресурсів. Механізм включає виявлення резервів для зменшення обсягів перевезень продукції, розробка заходів щодо використання певних резервів для зменшення обсягів перевезень продукції.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherInternational Journal of Engineering & Technologyuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjectevaluationuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectmethodsuk_UA
dc.subjectpotentialuk_UA
dc.subjectprinciplesuk_UA
dc.subjecttransportuk_UA
dc.subjectvehiclesuk_UA
dc.subjectтранспортний потенціалuk_UA
dc.subjectекономічна оцінкаuk_UA
dc.titleStrategic Management by Enterprise’s Transport Potential = Стратегічне управління транспортним потенціалом підприємстваuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і логістики
Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IJET-27316.pdfОсновна стаття254.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.