Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/5388
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКузняк, Б.Я.-
dc.contributor.authorДобрянська, В.В.-
dc.contributor.authorТитаренко, Л.М.-
dc.date.accessioned2019-02-26T08:23:13Z-
dc.date.available2019-02-26T08:23:13Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/5388-
dc.descriptionKusniak B. Marketing Innovative Policy at Meat Food Market / B. Kusniak, V. Dobrianska, L. Tytarenko // Економіка і регіон : наук. вісн. ПолтНТУ. – Полтава, ПолтНТУ, 2018. – № 3 (70). – С. 49–56.uk_UA
dc.description.abstractThe direction of meat processing enterprises adaptation to market environment as formation and realization of rational commodity innovation policy is defined. The enterprises innovative marketing as well as practical application of theoretical knowledge is investigated. On the basis of regional meat products market it is suggested to expand the product range at “Hlobyno Meat processing factory” LTD with “Ham with porcini mushrooms” perspective products which can obtain its market share. Two possible concepts of the product are studied. Complex integral estimation of two products variants are carried out, specifying their advantages in “meat specialty products” segment positioning. The necessity of developing and analyzing a few product concepts and its positioning at different market segments was proved.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПолтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюкаuk_UA
dc.subjectmarketing innovationuk_UA
dc.subjectmeat processing enterpriseuk_UA
dc.subjectproduct policyuk_UA
dc.subjectproduct conceptuk_UA
dc.subjectмаркетинг інноваційuk_UA
dc.subjectм’ясопереробне підприємствоuk_UA
dc.subjectтоварна політикаuk_UA
dc.subjectконцепція товаруuk_UA
dc.titleMarketing Innovative Policy at Meat Food Market = Маркетингова товарна інноваційна політика на ринку м’ясопродуктівuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc69.003:658.8-
Розташовується у зібраннях:Економіка і регіон. 2018. № 3 (70)
Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
51-58.pdf380.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.