Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/5307
Назва: CRM система у медичному закладі
Автори: Янко, А.С.
Заболотна, Т.М.
Тематичні ключові слова: CRM система
база даних
контроль та оцінка ефективності
інтернет-ресурси
Дата публікації: 5-гру-2018
Видавництво: Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка
Анотація: Розглянуто технічні аспекти побудови комп’ютерної мережі медичного закладу. Забезпечити об’єднане використання послуг реального часу таких як: миттєві повідомлення (чат), інформація про присутність (presence), телефонія (включаючи IP-телефонію), відеоконференція, спільна робота над документами, управління викликами та розпізнаванням мови з уніфікованими поштовими системами (голосова пошта, електронна пошта, SMS, факс) звичайними засобами є досить складним і нерентабельним процесом. Тому в даній доповіді для інтеграції послуг реального часу визначений інструментарій реалізацій концепції уніфікованих комунікацій (Unified Communications).
Бібліографічний опис: Янко А.С. CRM система у медичному закладі / А.С. Янко, Т.М. Заболотна // Проблеми інфокомунікацій : матеріали 2-ої Всеукр. наук.-техн. конф., 5 груд. 2018 р. / ПолтНТУ; НТУ; НТУ«ХПІ»; ДУТ; УкрДУЗТ; БНТУ; ВКСС ВІТІ. – Полтава : ПолтНТУ, 2018. – С. 24-27.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/5307
Розташовується у зібраннях:Кафедра комп'ютерних та інформаційних технологій і систем

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2 Всеукраїнська НТК Проблеми інфокомунікацій-страницы-24-27.pdfТеза доповіді1.26 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.