Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/5307
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯнко, А.С.-
dc.contributor.authorЗаболотна, Т.М.-
dc.date.accessioned2019-02-20T13:49:25Z-
dc.date.available2019-02-20T13:49:25Z-
dc.date.issued2018-12-05-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/5307-
dc.descriptionЯнко А.С. CRM система у медичному закладі / А.С. Янко, Т.М. Заболотна // Проблеми інфокомунікацій : матеріали 2-ої Всеукр. наук.-техн. конф., 5 груд. 2018 р. / ПолтНТУ; НТУ; НТУ«ХПІ»; ДУТ; УкрДУЗТ; БНТУ; ВКСС ВІТІ. – Полтава : ПолтНТУ, 2018. – С. 24-27.uk_UA
dc.description.abstractРозглянуто технічні аспекти побудови комп’ютерної мережі медичного закладу. Забезпечити об’єднане використання послуг реального часу таких як: миттєві повідомлення (чат), інформація про присутність (presence), телефонія (включаючи IP-телефонію), відеоконференція, спільна робота над документами, управління викликами та розпізнаванням мови з уніфікованими поштовими системами (голосова пошта, електронна пошта, SMS, факс) звичайними засобами є досить складним і нерентабельним процесом. Тому в даній доповіді для інтеграції послуг реального часу визначений інструментарій реалізацій концепції уніфікованих комунікацій (Unified Communications).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюкаuk_UA
dc.subjectCRM системаuk_UA
dc.subjectбаза данихuk_UA
dc.subjectконтроль та оцінка ефективностіuk_UA
dc.subjectінтернет-ресурсиuk_UA
dc.titleCRM система у медичному закладіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc004.6.000.7-
Розташовується у зібраннях:Кафедра комп'ютерних та інформаційних технологій і систем

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2 Всеукраїнська НТК Проблеми інфокомунікацій-страницы-24-27.pdfТеза доповіді1.26 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.