Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/5131
Назва: Streamlining influence on the long-haul trucks with an installed movable roof fairing performance properties teoretical studies = Теоретичне дослідження впливу обтічності на експлуатаційні властивості магістральних автопоїздів із встановленим рухомим даховим обтічником
Автори: Вірченко, В.В.
Скорик, М.О.
Криворот, А.І.
Мешко, О.І.
Тематичні ключові слова: main motorway
streamlined
aerodynamic properties
roof fenders
streamlining coefficient
магістральний автопоїзд
обтічність
аеродинамічні властивості
даховий обтічник
коефіцієнт обтічності
Дата публікації: 2018
Видавництво: Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка
Анотація: Influence streamlined elements located on the roof of the tractor main train such as the efficiency of the vehicle with installed no bonnet on it an advanced roof rack, which has the ability to adjust to any trailed warehouse. It has been assumed that it provides high levels of accuracy with respect to analogues due to the possibility of choosing the appropriate geometric parameters, provides ease of use and the ability to adjust the cushion during vehicle movement, prevents probable malfunctions during strong winds or hurricanes due to the strength of the drive management and modern electronic systems mechanical design. On the basis of theoretical studies of the main motor trains various tractors flow, the dependences of power and fuel consumption on the air traffic vehicle coefficient have been established at its movement speeds. It has been proven that it is advisable to use an advanced racing hub on precision drum trucks with small and medium-height cabs.
Досліджено вплив обтічного елементу, розташованого на даху тягача магістрального автопоїзда, а саме ефективність роботи безкапотного автомобіля з встановленим на нього удосконаленим даховим обтічником, який має можливість налаштування під будь-який причіпний склад. Було припущено, що відносно аналогів він забезпечує високі показники обтічності за рахунок можливості вибору відповідних геометричних параметрів, забезпечує зручність у використанні та можливість налаштування обтічника під час руху автомобіля, запобігає можливості ймовірних несправностей під час сильних поривів вітру чи буревіїв за рахунок міцності конструкції механічної частини приводу керування та сучасних електронних систем. На основі проведених теоретичних досліджень обтікання різних тягачів магістральних автопоїздів були встановлені залежності потужності та витрати палива від коефіцієнту обтічності автомобіля при прийнятих швидкостях його руху. Було доведено, що удосконалений обтічник доцільно використовувати саме на безкапотних тягачах із малою та середньою висотою кабіни. Теоретичні дослідження проводилися за допомогою прикладного програмного забезпечення Microsoft Exel та SolidWorks за допомогою електронних обчислювальних машин.
Бібліографічний опис: Virchenko Viktor. Streamlining influence on the long-haul trucks with an installed movable roof fairing performance properties teoretical studies / Viktor Virchenko, Maxym Skoryk, Anatolii Kryvorot, Oleksandr Meshko // Збірник наукових праць. Серія: Галузеве машинобудування, будівництво = Academic journal. Series: Industrial Machine Building, Civil Engineering / голов. ред. С.Ф. Пічугін. – Полтава : ПолтНТУ, 2018. – Вип. 2 (51). – С. 187–195.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/5131
Розташовується у зібраннях:ЗНП. Серія: Галузеве машинобудування, будівницво. 2018. №2 (51)
Кафедра галузевого машинобудування та мехатроніки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
31.pdf445.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.