Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/5131
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВірченко, В.В.-
dc.contributor.authorСкорик, М.О.-
dc.contributor.authorКриворот, А.І.-
dc.contributor.authorМешко, О.І.-
dc.date.accessioned2019-02-06T08:47:43Z-
dc.date.available2019-02-06T08:47:43Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/5131-
dc.descriptionVirchenko Viktor. Streamlining influence on the long-haul trucks with an installed movable roof fairing performance properties teoretical studies / Viktor Virchenko, Maxym Skoryk, Anatolii Kryvorot, Oleksandr Meshko // Збірник наукових праць. Серія: Галузеве машинобудування, будівництво = Academic journal. Series: Industrial Machine Building, Civil Engineering / голов. ред. С.Ф. Пічугін. – Полтава : ПолтНТУ, 2018. – Вип. 2 (51). – С. 187–195.uk_UA
dc.description.abstractInfluence streamlined elements located on the roof of the tractor main train such as the efficiency of the vehicle with installed no bonnet on it an advanced roof rack, which has the ability to adjust to any trailed warehouse. It has been assumed that it provides high levels of accuracy with respect to analogues due to the possibility of choosing the appropriate geometric parameters, provides ease of use and the ability to adjust the cushion during vehicle movement, prevents probable malfunctions during strong winds or hurricanes due to the strength of the drive management and modern electronic systems mechanical design. On the basis of theoretical studies of the main motor trains various tractors flow, the dependences of power and fuel consumption on the air traffic vehicle coefficient have been established at its movement speeds. It has been proven that it is advisable to use an advanced racing hub on precision drum trucks with small and medium-height cabs.uk_UA
dc.description.abstractДосліджено вплив обтічного елементу, розташованого на даху тягача магістрального автопоїзда, а саме ефективність роботи безкапотного автомобіля з встановленим на нього удосконаленим даховим обтічником, який має можливість налаштування під будь-який причіпний склад. Було припущено, що відносно аналогів він забезпечує високі показники обтічності за рахунок можливості вибору відповідних геометричних параметрів, забезпечує зручність у використанні та можливість налаштування обтічника під час руху автомобіля, запобігає можливості ймовірних несправностей під час сильних поривів вітру чи буревіїв за рахунок міцності конструкції механічної частини приводу керування та сучасних електронних систем. На основі проведених теоретичних досліджень обтікання різних тягачів магістральних автопоїздів були встановлені залежності потужності та витрати палива від коефіцієнту обтічності автомобіля при прийнятих швидкостях його руху. Було доведено, що удосконалений обтічник доцільно використовувати саме на безкапотних тягачах із малою та середньою висотою кабіни. Теоретичні дослідження проводилися за допомогою прикладного програмного забезпечення Microsoft Exel та SolidWorks за допомогою електронних обчислювальних машин.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПолтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюкаuk_UA
dc.subjectmain motorwayuk_UA
dc.subjectstreamlineduk_UA
dc.subjectaerodynamic propertiesuk_UA
dc.subjectroof fendersuk_UA
dc.subjectstreamlining coefficientuk_UA
dc.subjectмагістральний автопоїздuk_UA
dc.subjectобтічністьuk_UA
dc.subjectаеродинамічні властивостіuk_UA
dc.subjectдаховий обтічникuk_UA
dc.subjectкоефіцієнт обтічностіuk_UA
dc.titleStreamlining influence on the long-haul trucks with an installed movable roof fairing performance properties teoretical studies = Теоретичне дослідження впливу обтічності на експлуатаційні властивості магістральних автопоїздів із встановленим рухомим даховим обтічникомuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc629.114.4-047.58:004.9-
Розташовується у зібраннях:ЗНП. Серія: Галузеве машинобудування, будівницво. 2018. №2 (51)
Кафедра галузевого машинобудування та мехатроніки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
31.pdf445.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.