Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/5003
Назва: Особистісно-орієнтована технологія навчання безпеці життєдіяльності
Автори: Дикань, С.А.
Тематичні ключові слова: тернарна знаннєва матриця
інформаційні потоки
інформаційні блоки
перформативний текст
особистісно-орієнтований підхід
Дата публікації: 2017
Видавництво: Полтавський національний технічний університет
Анотація: Розглянуто концептуальний підхід до створення підручника, що реалізує в навчанні так звану тернарну матрицю, котра дозволяє учневі ефективно формувати знання, і на їх основі створювати нові. Показано, що такі тернарні матриці дозволяють реалізувати трикоординатну модель сучасної освіти, що складається з процесів передачі предметних знань, соціалізації учня і його культурації.
Бібліографічний опис: Дикань С.А. Особистісно-орієнтована технологія навчання безпеці життєдіяльності / С.А. Дикань // X Міжнародна наук.-практ. конф. «Проблеми й перспективи розвитку академічної та університетської науки», 7-8 груд. 2017 г. – Полтава : ПолтНТУ, 2017.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/5003
Розташовується у зібраннях:Секція організації і технології будівництва та охорони праці кафедри Технології будівництва

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дикань_Особ-орієнтоване навчання.docxСтаття31.91 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.