Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/5003
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДикань, С.А.-
dc.date.accessioned2019-01-14T08:56:42Z-
dc.date.available2019-01-14T08:56:42Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/5003-
dc.descriptionДикань С.А. Особистісно-орієнтована технологія навчання безпеці життєдіяльності / С.А. Дикань // X Міжнародна наук.-практ. конф. «Проблеми й перспективи розвитку академічної та університетської науки», 7-8 груд. 2017 г. – Полтава : ПолтНТУ, 2017.uk_UA
dc.description.abstractРозглянуто концептуальний підхід до створення підручника, що реалізує в навчанні так звану тернарну матрицю, котра дозволяє учневі ефективно формувати знання, і на їх основі створювати нові. Показано, що такі тернарні матриці дозволяють реалізувати трикоординатну модель сучасної освіти, що складається з процесів передачі предметних знань, соціалізації учня і його культурації.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський національний технічний університетuk_UA
dc.subjectтернарна знаннєва матрицяuk_UA
dc.subjectінформаційні потокиuk_UA
dc.subjectінформаційні блокиuk_UA
dc.subjectперформативний текстuk_UA
dc.subjectособистісно-орієнтований підхідuk_UA
dc.titleОсобистісно-орієнтована технологія навчання безпеці життєдіяльностіuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc574.2.57.03-
Розташовується у зібраннях:Секція організації і технології будівництва та охорони праці кафедри Технології будівництва

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дикань_Особ-орієнтоване навчання.docxСтаття31.91 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.