Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/4949
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТитаренко, Л.М-
dc.contributor.authorСакало, Т.Б.-
dc.contributor.authorШевельова, Л.С.-
dc.date.accessioned2018-12-21T08:50:49Z-
dc.date.available2018-12-21T08:50:49Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/4949-
dc.descriptionТитаренко Л.М. Соціальні аспекти маркетингу експортної діяльності в умовах глобалізації / Л.М. Титаренко, Т.Б. Сакало, Л.С. Шевельова // Бізнес-навігатор. – 2018. – №. – 1 (44). – С. 92-95.uk_UA
dc.description.abstractВ статті розглянуто сучасні тенденції міжнародної економічної інтеграції національної економіки, визначено роль маркетингових інструментів в процесі входження суб’єктів господарювання на зовнішні ринки, висвітлено поняття міжнародного та експортного маркетингу, обґрунтовано необхідність соціальної спрямованості маркетингу експортної діяльності для розвитку та національних потреб. Ключові слова: соціально-економічний розвиток, світовий ринок, глобалізація, євроінтеграція, міжнародний маркетинг, експортний маркетинг, соціальна спрямованість.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherМіжнародний університет бізнесу і права, Херсонuk_UA
dc.subjectсоціально-економічний розвитокuk_UA
dc.subjectсвітовий ринокuk_UA
dc.subjectглобалізаціяuk_UA
dc.subjectєвроінтеграціяuk_UA
dc.subjectміжнародний маркетингuk_UA
dc.subjectекспортний маркетингuk_UA
dc.subjectсоціальна спрямованістьuk_UA
dc.titleСоціальні аспекти маркетингу експортної діяльності в умовах глобалізаціїuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc339.54-
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титаренко_стаття (2).docxСтаття49.82 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.